mateusz1991 mateusz1991
152
BLOG

NIE-wybory parlamentarne

mateusz1991 mateusz1991 Polityka Obserwuj notkę 2

Ach, jak ten czas szybko leci… Już na jesieni wybory parlamentarne, a tu znowu nie ma na kogo głosować!!! Oczywiście z perspektywy liberała. No bo i na kogo? Na PO-etatystów i konserwatystów? Na PiS-ludzi zafiksowanych na punkcie Smoleńska, którzy gadają bez przerwy tylko o tym? Na PSL-ha ha… PJN-ładne Panie i Panowie z programem dobrym dla nich samych. I aż krew mnie zalewa, że chyba SLD otrzyma w tegorocznej elekcji mój głos. Bardzo mi się to nie podoba, ale właściwie nie mam innego wyjścia!!!
SD Piskorskiego chce przeczekać kolejne 4 lata, demokraci już dawno wyrzekli się ambicji politycznych, Palikot  ostro powariował(a rokował nadzieję), na widok tego pana JKM mam odruch wymiotny…
Przez najbliże 4 lata pewnie będę sobie pluł w brodę, że głosowałem na partię socjalistyczną, ale wszystko wskazuje na to, że liberałowie w Polsce znowu będą musieli zacisnąć zęby i po raz kolejny głosować przeciwko, a nie za…
 

mateusz1991
O mnie mateusz1991

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka