Piotr Żurek Piotr Żurek
132
BLOG

77 rocznica Krwawej Niedzieli rzezi wołyńskiej.

Piotr Żurek Piotr Żurek Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

image


Prezes

Dolnośląskiego Zarządu Ruchu Narodowego

Piotr Żurek

ma zaszczyt zaprosić Państwa

na uroczystość upamiętnienia Ofiar czystek etnicznych we wschodnich województwach

II Rzeczypospolitej:

77 Rocznicę „Krwawej Niedzieli” na Wołyniu.


Spotykamy się w dn. 11.07.2020 r. o godz. 12:00

pod Pomnikiem Pamięci Ofiar UPA.

Bulwar Xawerego Dunikowskiego we Wrocławiu.


Uroczystości rozpoczniemy wspólną modlitwą prowadzoną przez ks. Janusza Garulę.

Następnie zabiorą głos nasi Goście i organizatorzy.

Kończąc złożymy wieńce.


Będziemy zobowiązani Państwa obecnością.


Udział swój zapowiedzieli:

Poseł Konfederacji na Sejm, wiceprezes Ruchu Narodowego Krzysztof Tuduj

Prezes Stowarzyszenia Odra Niemen, Pan Eugeniusz Gosiewski

Prezes wydawnictwa NORTOM, Pani Monika Bednarska

Sekretarz Stowarzyszenia Sybiraków III RP, Pan Roman Płatek

Wiceprezes wrocławskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Pan prof. Zbigniew Makarewicz

Spodziewamy się przedstawicieli Światowego Związku Żołnierzy AK


Piotr Żurek - Prezes Dolnośląskiego Zarządu Ruchu Narodowego

Moje motto: "Nie pytaj się co dał mi mój kraj, spytaj się siebie, co ja dałem swojemu krajowi".  Z przekonania po części konserwatystą i narodowcem. Z powodu chęci budowania silnej i suwerennej Ojczyzny zaangażowany w działalność społeczno - polityczną. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo