Daani Daani
198
BLOG

Piotr Majchrzak z Poznania mial tez jak G.Przemyk 19 lat.Komunistyczny mord z 1982 r

Daani Daani Społeczeństwo Obserwuj notkę 14

... Tak jak w przypadku Grzegorza Przemyka, sady III RP nie ukaraly winnych zbrodni  z MO i ZOMO, a zabojcow Piotra Majchrzaka nawet nie odnalazly.

Droga sadowa...Mama Piotra opowiada, ze prokurator przesluchiwal ja przez 8 godzin ,szukajac na nia hakow!

http://www.encysol.pl/wiki/Piotr_Majchrzak

Rodzina odnalazla  swiadka zdarzenia.Sprawcami pobicia chlopca byli ZOMO-wcy.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/G%C5%82az_Piotra_Majchrzaka

   image

  Piotr +19 l.Poznan 1982r              odeszli- pamietamy.pl

image

Grzegorz -Warszawa +19 lat, 1983 r

https://m.interia.pl/nowa-historia/zdjecie,aAId,117846,iId,1483503

W linku powyzej przejrzyscie zostala przedstawiona praworzadnosc III RP i liczba procesow- az do przedawnienia i umorzenia sprawy -odpowiedzialnych za te zbrodnie.

      Piotr i Grzegorz nie poznali sie nigdy, nieomal rowiesnicy; mieli po 19 lat, kiedy stracili przez komunistow zycie.

     Pobici ciezko przez ZOMO i MO: Piotr -11 maja 82r, Grzegorz-12 maja 83r, zmarli po kilku dniach. Rozpoczela sie gehenna ich rodzin, w tym napady i  zastraszania. Droga sadowa to jakis  horror komunistyczny w III RP. Wolne sady?!  Praworzadnosc?! 

Sprawcy nie zostali ukarani, / jeden uciekl w chorobe psychiczna/, sprawy umorzyly sady III RP po wielu procesach i latach.

https://www.salon24.pl/u/daani/955206,l-miller-chce-glowy-j-urbana-za-smierc-grzesia-przemyka-w-maju-1983r-dzis-rocznica-jego-pobicia

........

https://www.salon24.pl/u/kisiel/105094,cierpiace-matki

O spotkaniu mamy Grzegorza z Ojcem Sw, jej wiersze...znalezione na blogu ex-salonowca.

Sztafeta pamieci nie ustaje.

-------+--------+---------

O Grzesiu Przemyku -cz.1 i 2. Sukces ojca chlopca w Trybunale w Strasburgu.

Cz.1

https://www.salon24.pl/u/daani/953733,maturzysta-1983-grzegorz-przemyk-ofiara-rezimu-kiszczaka

 Cz.2 

https://www.salon24.pl/u/daani/954653,cz-2-przemilczane-zwyciestwo-ojca-sp-grzegorza-przemyka-w-strasburgu-za-28-letnia-farse

..

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo