Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
229
BLOG

Koronowirus - Rosja nie pozwoliła wylądować samolotowi RFN by zatankował!!

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Dziwne... Wygląda na to, że ten wirus jest groźniejszy aniżeli myślimy... Skoro Rosja, jak podało wczoraj radio późnym wieczorem, nie zezwoliła samolotowi swoich przyjaciół Niemców wylądować z powodów braku paliwa... Dopiero zatankowali w Helsinkach... Samolot ewakuował Niemców z Chin.

Przecież samolot nawet nie musiałby otwierać drzwi by zatankować... Bardzo dziwne...

I jeszcze coś, podobno prezydent Chin apeluje  o nie zamykanie granic dla chińczyków porównując sytuację do Holocaustu, czemu więc sami zamykają swoje miasta, wsie, okręgi czy co tam mają ?

Jak można się domyślić wyjechaliby m.in dostojnicy partyjni a nie biedota..



Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo