Dlaczego rząd staje na głowie byleby Polacy nie wrócili do kraju ?
Dlaczego rząd staje na głowie byleby Polacy nie wrócili do kraju ?
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
417
BLOG

Myślę o tym od dawna i nadal nie wiem jaki interes ma Polska w tym by Polacy zostali w UK

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Polityka Obserwuj notkę 4

Zastanawiam się już od dawna dlaczego rząd RP aż tak zabiega o to by Polacy zostali w UK, przecież w interesie Polski jest to by oni wrócili z UK do Polski a może się mylę?

Milion ludzi - I sort jakby nie patrzeć :-) - może wrócić do Ojczyzny i przy okazji przywieźć sporo gotówki, swoją młodość i swoje dzieci, nabyli też doświadczenia zawodowego i pod szlifowali język angielski... A nasz rząd staje na głowie byleby tylko Polacy nie wrócili z UK a z drugiej strony ten sam rząd robi co  może by ściągnąć do Polski miliony obcych pracowników uzasadniając to brakiem pracowników w Polsce, demografią itp itd.

Wie ktoś o co tutaj chodzi  ?


Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka