entner entner
42
BLOG

C-19 czyli nasza, prywatna sfera ...

entner entner Polityka Obserwuj notkę 3

 ... po co iść do kina, skoro w tivi, na necie jest Netflix ? Co mi ze spotkania ze znajomymi, skoro mam "pejsbuka" i, ew. "messengera" ? Po co iść do teatru, skoro jest TVP Kultura i pamiętające p. Gierka spektakle Teatru Telewizji ? Mecz z kolegami na boisku   - czy nie lepiej postrzelać sobie w świecie komputerowych gier ?

  ... mamy żyć przed ekranami, zamiast cieszyć się czymś bezpośrednim i namacalnym. ... signum temporis ?

Druga sprawa to kontrola treści ...  nigdy nie przypuszczałem, że doczekam takiej, sygnowanej przez demokrację cenzury ( szczególnie w wolnym ponoć Internecie) - oprócz własnego doświadczenia nie raz spotkałem się z info, że wujek Google skasował  tysiące, "rozsiewających dezinformację"  kanałów na youtubku ( to samo na Twitterze i "pejsbuku" ) -  prosty eksperyment : wystarczy wklepać słowo typu coronavirus, pandemic, C-19, cancer albo vaccines w Google, a potem powtórzyć to w "Yandex" albo "DuckDuckGo" aby przekonać  się o różnicy w zawartości. 

" ... uczynił ( wirusa )  ten kto ... " ?!

entner
O mnie entner

dobry profil

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka