elżbieta jakubiak elżbieta jakubiak
3144
BLOG

na szczęście nikt nie ma wiedzy z przyszłości

elżbieta jakubiak elżbieta jakubiak Polityka Obserwuj notkę 105

Wiem, że wiele osoób o poglądach prawicowych jest zmartwionych podziałem sceny politycznej. Ja też mam poczucie, że Polską powinna rządzić centroprawica. Tylko dlaczego tak sie nie dzieje? Nie dlatego przecież, że kilka osób nie jest już w Prawie i Sprawiedliwości. Może zamiast takiej złości trzeba zadać sobie co rano pytanie: Jakiej prawicy chcę, czy  takiej stale rozżalonej, rozczarowanej, stojącej w rogu pokoju z czapką w ręku? Mnie sie marzyła taka partia,  z którą warto nawet przegrać, bo to uczy pokory. Partia nowoczesna, otwarta-rodzaj republikańskiego ruchu obywateli. Czy mojej grupie powiedzie się budowa takiej partii? Tego nie wiem. Ale próbować warto, bo na szczęście nikt nie ma wiedzy dotyczacej przyszłości.

Zalożycielka PJN

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka