eternal eternal
981
BLOG

Bolszaja Politechnika

eternal eternal Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Oto transkrypt rozmowy ktora odbylem nie tak dawno z paniami w dziekanacie Wydzialu Elektroniki Politechniki Wroclawskiej. Enjoy!

----

Pani w dziekanacie 1: Dziekanat!

E: Dzien dobry! Mam taka sprawe: potrzebny mi jest transkrypt dyplomu magisterskiego, najlepiej w jezyku angielskim.

Pani w dziekanacie 1: W ktorym roku Pan ukonczyl studia?

E: 2001

Pani w dziekanacie 1:Prosze poczekac, przelacze do osoby ktora zajmuje sie tymi rocznikami.

...

Pani w dziekanacie 2: Slucham!

E: Dzien dobry! Mam taka sprawe: potrzebny mi jest transkrypt dyplomu magisterskiego

Pani w dziekanacie 2:W ktorym roku Pan ukonczyl studia?

E: 2001

Pani w dziekanacie 2:Niestety nie ma takiej mozliwosci.

 

E: Przepraszam, nie rozumiem - dlaczego nie ma takiej mozliwosci?

Pani w dziekanacie 2:Wniosek o wydanie transkryptu dyplomu nalezy zlozyc w ciagu 30 dni od jego otrzymania.

 

E: Zlozylem wtedy ten wniosek i otrzymalem odpis dyplomu w jezyku angielskim a nie transkrypt. Jak to mozliwe ze uczelnia nie wystawia transkryptow dyplomow?!? Czy to jest kwestia kosztow?

Pani w dziekanacie 2:Takie sa procedury. Nie ma mozliwosci wystawienia transkryptu dla absolwentow z tego rocznika.

E: No coz, sytuacja wyglada beznadziejnie. Dziekuje za informacje. Do widzenia!

<klik>

eternal
O mnie eternal

My religion is kindness -- The Dalai Lama

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie