ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
515
BLOG

Grinpic, czyli głośniej nad tą hucpą.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Wiele lat temu w Kanadzie, gdy dowiedziałem się, że wywóz śmieci jest biznesem kontrolowanym przez mafię, nie mogłem wyjść ze zdziwienia – jak to?,spytałem naiwnie, przecież oczyszczanie miasta, to przezacna ekologia?
 
Nie przeszło mi przez myśl, że oczyszczanie miasta, to przede wszystkim gwarancja regularnych dochodów, ściąganych przymusowo z obywateli – słowem, raj dla mafii.
 
Potem mi to zdziwienie minęło, wraz z rozhuśtaniem hucpy klimatycznej, w wyniku której ponadnarodowe gangi skutecznie zmuszają potulnych jak idące na rzeź barany obywateli, do płacenia za przysłowiowe „nowe szaty króla”.
 
Dlatego, kiedy przeczytałem wczoraj, że hakerzy ujawnili przykłady kompromitującej korespondencji pomiędzy pseudonaukowcami firmującymi numer pod nazwą „walka z globalnym ociepleniem” poczułem Schadenfreude  :-) .
 

Za to w Grinpicu,  pewnie czkawki dostali, a może nawet ciśnienie im skoczyło...Dobre i to. 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie