flyga @AE911truth.org Aerozolku, chyba Ci się coś z widzialnością pomieszało. Gdy nie działa oświetlenie świateł podejścia, to pilot nie będzie miał szans ich zobaczenia na DA. Dlatego wymagana widzialność musi być zwiększona o tyle,... Komentarz do notki: Katastrofa smoleńska - to było podejście precyzyjne, czyli WPR=DH
flyga @AE911truth.org No to masz cytat: ICAO ANEKS 6 4.4.1.2 An instrument approach shall not be continued beyond the outer marker fix in case of precision approach, or below 300 m (1 000 ft) above the aerodrome in case of non-precision... Komentarz do notki: Katastrofa smoleńska - to było podejście precyzyjne, czyli WPR=DH
flyga @AE911truth.org AEROZOLKU, niedopuszczalne jest, by jakakolwiek załoga wykonała podejście do której nie posiada udokumentowanej kwalifikacji na dany typ i u danego przewoźnika. Może wyda Ci się dziwne, ale załoga Tupolewa nie miała... Komentarz do notki: Katastrofa smoleńska - to było podejście precyzyjne, czyli WPR=DH
flyga Głupoty Aerozolku wypisujesz. Approach ban jest stosowany w Europie już ze 20 lat. OPS-1.405. W Smoleńsku nie było podejścia precyzyjnego, bo niebyłe tam ani ILSa, ani nie wydano zgody na podejście PAR. Komentarz do notki: Katastrofa smoleńska - to było podejście precyzyjne, czyli WPR=DH
flyga @StefanW Co T6 człowieku wypisujesz? "Tu dygresja do "approach ban". To jest slang częściej używany w USA niż wEuropie. Nie jest zdefiniowany w kwitach ICAO i przepisach krajowych" Jest zdefiniowany zarówno w EASA OPS 1.405. jak i w... Komentarz do notki: Katastrofa smoleńska - to było podejście precyzyjne, czyli WPR=DH
flyga @ojciec & dyrektor Tak to w lotnictwie wyglada Komentarz do notki: Tajemnica "kamikaze" autopilota
flyga @kameleon Nawet w airbusie są "dzwonki" ding ding ding ding.................. a tak dla ciekwości, to po jakiemu te głosowe alarmy o pożarze miały być? Ja nikogo nie bronię. W Smoleńsku wykonano amatorskie/partyzanckie podejście... Komentarz do notki: Tajemnica "kamikaze" autopilota
flyga @you-know-who Szkolą się cudzoziemcy i to na potęgę. Turków lata w Polsce chyba najwięcej. Komentarz do notki: Tajemnica "kamikaze" autopilota
flyga @AE911truth.org Aerozolku, cytując klasyka... ja cały czas się uczę.... jak jadę się uczę, jak lecę się uczę..... ja cały czas się uczę.... (cytując ten tekst, kiwam głową jak piesek maskotka w samochodzie) Komentarz do notki: Tajemnica "kamikaze" autopilota
flyga @you-know-who W liniach wprowadza się upset recovery training na symulatorach dopasowanych do odzwierciedlenia faktycznej aerodynamiki w całej Flight envelope. Braki pilotów są spore, ale idzie recesja. Produkcja nowych pilotów jest... Komentarz do notki: Tajemnica "kamikaze" autopilota