Hanna Foltyn-Kubicka Hanna Foltyn-Kubicka
93
BLOG

Nie lubisz mnie - nie czytaj!

Hanna Foltyn-Kubicka Hanna Foltyn-Kubicka Polityka Obserwuj notkę 5

Drodzy Salonowicze,

Jeśli uważacie , że godnie reprezentowałam Polskę i Pomorze w Brukseli i zasługuje na reelekcje, będę zaszczycona, jeśli zdecydujecie się Państwo wysłać ten tekst, w formie listu elektronicznego swoim znajomym i przyjaciołom z Pomorza.

 

Pozdrawiam i „do przeczytania” po wyborach!


 

 Szanowni Państwo,

 

Dzięki uprzejmości moich przyjaciół mam szansę przedstawić Państwu swoją osobę, choć z pewnością wielu adresatów tego listu miało już okazję mnie poznać. Nazywam się Hanna Foltyn – Kubicka i jestem Posłem do Parlamentu Europejskiego w dobiegającej końca kadencji. Przez ostatnie cztery lata pracowałam w Komisji Spraw Zagranicznych, Podkomisji Praw Człowieka, a także w delegacjach parlamentarnych „Unia – Rosja” i „Unia – Białoruś”.  Do najważniejszych spraw, którymi zajmowałam się podczas dobiegającej końca kadencji należy z pewnością zaliczyć kwestie związane z budową Gazociągu Północnego, stosunkami Unia – Rosja, a także walkę o prawa człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem Chin i Tybetu, za co zostałam wyróżniona złotym medalem.

W rankingu przygotowanym przez Uniwersytet Wrocławski zostałam uznana za jednego z najbardziej aktywnych parlamentarzystów tej kadencji i zapewniam Państwa, iż w następnej nie zamierzam zwolnić tempa! W zbliżających się wyborach otwieram listę Prawa
i Sprawiedliwości w okręgu Pomorskim. Proszę o rozważanie poparcia mojej osoby. Zapewniam, że nie zmarnuję Waszego zaufania i będę je traktowała jako wielkie zobowiązanie do pracy na rzecz naszego regionu.

Więcej na mój temat znajdziecie Państwo na mojej stronie internetowej.

Będę zaszczycona, jeśli uznacie Państwo, że można przesłać mój list dalej, do Waszych przyjaciół i znajomych.

 

Hanna Foltyn – Kubicka

 

Powiedzieli o Hannie Foltyn – Kubickiej :

 

„Hanna otworzyła oczy wielu posłom, pokazała jak poważny jest to problem i jak bardzo na realizacji Nord Stream może stracić nie tylko Polska ale i cała Europa. Zazdrościliśmy Polsce, że ma taką elokwentną i efektywną Europoseł” 

Christopher Beazley

brytyjski eurodeputowany

Przewodniczący Intergrupy Bałtyckiej

 

 „Poszukują z nią kontaktu uchodźcy z Chin, Wietnamu, Kuby, Białorusi. Hanna jest osobą, która dla każdego znajdzie czas, potrafi zrozumieć, że borykamy się nie tylko z problemami politycznymi, ale także po prostu ludzkimi”

Lixin Yang

obrońca praw człowieka

Bruksela

 

 

„Podczas mojej działalności w Parlamencie Europejskim przez większość czasu zajmowałem się prawami człowieka. Miałem zaszczyt poznania i współpracy z Hanną Foltyn – Kubicką, wspaniałą Europejką przywiązaną do fundamentalnych zasad, na których zbudowana została Europa.”

Marco Cappato

włoski eurodeputowany

 autor wielu raportów na temat przestrzegania praw człowieka

 

 „Na moje apele o pomoc odpowiedziało niewielu polskich polityków. Hanna Foltyn – Kubicka zrobiła to natychmiast. Dzięki temu około setki dzieci z najbiedniejszych rodzin mogło odwiedzić Parlament Europejski”.

Władysław Ornowski

założyciel fundacji „Pan Władek”

 


 

Posłanka Grupy Politycznej Unii na Rzecz Narodów(UEN). Członek - założyciel PiS Sopot, była radna, była posłanka na Sejm RP. Mieszkanka Sopotu, kolekcjonuje porcelanę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka