giz 3miasto giz 3miasto
346
BLOG

Usuń Tweeta

giz 3miasto giz 3miasto Społeczeństwo Obserwuj notkę 13

Wróciłem z pracy, włączyłem Twittera i czytam, że nie mogę pisać, cytować i podawać dalej własnych TT oraz innych osób, a to w ramach kary jaką na mnie nałożono ze względu na taki oto tweet:

@GregZabrisky
Tak to prawda, wszystko przychodzi do nas z Zachodu a zło najszybciej. To całe "seksualne wyzwolenie" LGBT+ czy jeszcze inne dewiacje, także pedofilia, tak jak moda, bardzo szybko znajdują w PL bezmyślnych naśladowców, takie są fakty. Największa sieć pedofilska jest w Niemczech.
24 maj 2021, 5:36 PM

Tak to prawda, taki siłą rzeczy krótki TT napisałem pod wrażeniem informacji, że poszukiwany 11-letni Sebastian został zgwałcony i zamordowany przez zwyrodnialca pedofila. To nie pierwszy taki przypadek w Polsce w ostatnich latach, ale przede wszystkim w tzw. krajach wysokorozwiniętych. Ostatnio, miesiąc czy dwa temu, zagraniczne media podały informację o rozmontowaniu przez niemiecką policję w Niemczech, największej sieci pedofilów w Europie, a może i na świecie. Nie wiem czy w Polsce o tym mówiono i dyskutowano. Niestety, ale ta zaraza dotarła również do Polski na fali powszechnego wyzwolenie seksualnego. Jednak okazuje, że pisząc o tym na Twitterze posługuję się mową nienawiści, oto jej twitterowa definicja:

Mowa nienawiści: nie wolno promować przemocy, atakować innych osób ani im grozić z powodu ich rasy, przynależności etnicznej, pochodzenia, orientacji seksualnej, płci, tożsamości płciowej, religii, wieku, niepełnosprawności ani choroby. Nie akceptujemy kont, których głównym celem jest nękanie innych ze względu na te kategorie.

Według szefów Twittera złamałem zasady Twittera i mam blokadę. Skoro więc ja za wyrazy mojego oburzenia i bólu z powodu cierpienia i śmierci 11-letniego dziecka zostałem ukarany, to jaką karę postulują zastosować w stosunku do policjantów, którzy zwyrodnialca zaaresztowali i prokuratorów, którzy postawili mu zarzuty?

Pytam

PS: News dzisiejszy: 41-latek usłyszał dwa zarzuty, w tym zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem
https://www.tvp.info/53989324/zabojstwo-11-letniego-sebastiana-z-katowic-jest-wniosek-o-areszt-tomasza-m


giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo