Tomasz Jędryszek Tomasz Jędryszek
169
BLOG

Kochani Rodacy....

Tomasz Jędryszek Tomasz Jędryszek Polityka Obserwuj notkę 0

wysłowię sie słowami poetyL

TADEUSZa  RÓŻEWICZa

List do ludożerców
 
Kochani ludożercy
nie patrzcie wilkiem
na człowieka
który pyta o wolne miejsce
w przedziale kolejowym
zrozumcie
inni ludzie też mają
dwie nogi i siedzenie
Kochani ludożercy
poczekajcie chwilę
nie depczcie słabszych
nie zgrzytajcie zębami
zrozumcie
ludzi jest dużo będzie jeszcze
więcej więc posuńcie się trochę
ustąpcie
Kochani ludożercy
nie wykupujcie wszystkich
świec sznurowadeł i makaronu
Nie mówcie odwróceni tyłem:
ja mnie mój moje
mój żołądek mój włos
mój odcisk moje spodnie
moja żona moje dzieci
moje zdanie
Kochani ludożercy
nie zjadajmy się Dobrze
bo nie zmartwychwstaniemy
Naprawdę

Siła woli i wiedza na której zbudowano przemiany ale nie wykorzystuję jej do gięcia łyżeczek. Na pierwszy rzut oka niepozorny. Trzeba się wsłuchać. Know-how UE. kod spr a839452bac1efda0e03027589806f5fa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka