Iskra.SH Iskra.SH
30
BLOG

News site 24 /- Live Site 24 WIERSZE Z CZASÓW SOLIDARNOŚCI

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

News site 24 /- Live Site 24 OTO WIERSZE Z CZASÓW SOLIDARNOŚCI KIEDY BYŁEM inwigilowany I NISZCZONY PRZEZ KLER A BISKUP W KAZANIU DO NARODU ZAGŁĘBIA DAŁ PRZEMOWĘ -JAKO TO TYLKO MY MOŻEMY DAĆ WAM WOLNOŚĆ  NIE MA SIŁY INNEJ OPRÓCZ NAS I CO ZROBILI PRZEZ DRUGI SOBÓR WATYKAŃSKI ZAPRZEDALI NAS LUCYFEROWI WATYKANU JUŻ NIE MA  A WIERNI SĄ PRZEŚLADOWANI JAKO BRZEZIŃSKI KRÓL KARDYNAŁ Z KRAKOWA NASTĘPNIE USA I WOJTYŁA TO BYLI CI CO NAM CHCĄ DAĆ WOLNOŚĆ O NOWY PORZĄDEK.

TAK JAK HITLER DAWAŁ ŻYDOM PRACĘ A PALIŁ W krematoriach  TO MAMY DZIŚ. NWO WTEDY PISAŁEM STRONĘ NA TEN TEMAT DROGĘ DO PRAWDY

https://sites.google.com/site/drogadoprawdy/


TAK POLACY GDY POLSKA ŻYŁA ATMOSFERĄ  WIELKOŚCI I DUMY JA PISAŁEM TE WIERSZE. SOLIDARNOŚCI WOJTYŁY I BRZEZIŃSKIEGO 33 STOPNIA  LUCYFEREM MASONERII TO DZIŚ MAMY ZNIEWOLENIE WYDZIEDZICZANIE I UCISK. I CO WAM POWIEM TO SĄ WIERSZ Z TYCH CZASÓW

NIECH KTOŚ POWIE CO SIĘ Z TYM COŚ NIE ZGADZA.WŁAŚNI  RODZICE WYDALI MNIE NA ŻER TYCH WIKÓW. ROZUMIAŁEM ICH ALE NIE ROZUMIAŁEM TEGO KLERYKA KTÓRY JEJ NAKŁAMAŁ ŻE JESTEM GROZNY. TAK BYŁEM UMARŁY PRAWIE I WSTAŁEM I FUNKCJONOWAŁEM TYLKO DLATEGO ŻE JESZCZE BÓG MNIE ZAOPIEKOWAŁ SIĘ LUDŹMI KTÓRZY MIELI SUMIENIE. TO OPOLSKA WYKONAŁA TEN ICH WYROK ALE NIE ZOSTAWIŁA  A POWIEDZIAŁA PRAWDĘ TO WYDALI CIĘ TWOI RODZICE UCHEM KLERYKA SYN WASZ JEST NIEBEZPIECZNY Z WOLI KRZ. GDZIE DO DZIŚ NA MNIE PATRZĄ JAK NA WILKA.NIEKTÓRY PYTAJĄ DLACZEGO NIE SPOTYKASZ SIĘ Z Krześniakiem CO MU POWIEM JAK JEGO MATKA NIE ZMIENIŁA ZDANIA. A DZISIAJ NAS WYDZIEDZICZAJĄ POD PRZYKRYWKĄ  KORONKI.







Mówić o Prawdzie
To grać na nosie wielu
Oby nie stracić wiary w swej misji
rajskich ogrodów
Na której upadło wielu
Lecz wytrawność
Zwyciężać granice niemożliwe
https://sites.google.com/site/salonpoezja/.

Polsko
Jesteś mi jak pieśń miła
Co obyś ty jako Ojczyzna moja
Wielka była w potędze swego ducha
Jako ziarno wśród
Narodów
https://sites.google.com/site/salonpoezja/.

Jeśli trwasz na strażnicy sumienia
A wtem droga i świat się zmienia
Do czego rękę dołożysz to się temu szczęści
Co pomyślisz ci się szykuje
To nie ty a twój Bóg
Z tobą prawdziwy świat buduje.
A jeśli przychodzi szarówka zwątpień
Wtedy się módl i wzdychaj
To twój test
https://sites.google.com/site/sumieniecom/

A ty człowiecze wal w bęben otrzeźwienia
Zdrowy rozsądek
Jest prawem
Wspólnoty
Dolin i wyżyn
Do góry natchnienia
Co człowiek zapomniał
O swojej powinności
Uzależnienia
Dobroczynnej mowy
Z duszy sumienia
rozchodzi się
Promień
Nowy - Nowego życia
Jaką to powinność talentów
Człowiek
Otrzymał od Boga

https://sites.google.com/site/poezjapolsko/

Na poróżnieniu słów
Stworzono demokrację
Nie ta droga gdzie każdy ma rację
A Prawda co na niej kamień węgielny
Wyrzucił czas
Niewiedzy
Nie tam jest Polska
Nie ten styl
Mowy
A ni jej
Ubiór odnowy
Ależ Prawda jest naszym darem
Które pozna prawdziwy człowiek
I jej obrony jest godność
Nowej Polski
rekin
Wzywające mądrości
Jakiej
Nie do cenił
Człowiek
W swoim wszeteczeństwie
Bez Stwórcy ani do proga
Gdyż kto nam poświęci
Dar swojej
Pracy
Jakiej nie docenialiśmy

https://sites.google.com/site/poezjatimespl/

Prawda

Mówisz o prawdzie
Jak pieśń co roznieci
Twój ogień radości
Co poranek cię wita
Szczerych serc i miłości
Ładując
Twój akumulator życia

A tu zaraza masońskiej
Zarazy wymyka ci się
Z pod stolika
By ci dołożyć
Trucizny do twego łyka twej duszy

To kłam jej rusztowaniem
Populizm fałszywym politowaniem
Pogarda zmienia oblicze
Dla nie poznaki
Zmienić posmak koloru niewdzięcznika
Jak kameleon
Co się niebawem wśliznął się w szparę
Naszej duszy
Niezauważalnie

Bądź czujny jak żmija
A niewinny jak gołębica
By cię nie uśpili
Wrogowie
I nie upiekli jak
Szaszłyk w płomykach.

To nasza ufność
I zaufanie stało się
Naszym poddaniem
Wrogów

Lecz nie do końca

Polsko
Nie śpi
Bo cię okradną
Ależ to Prawda jest naszym
Darem
A jak jej na imię
Zapomniałeś

Gdyż Lucyfer podstąpił podstęp.
A pracował nad nim
20 wieków
By nas zjeść

Ale to tylko jego gest
Nie dla wszystkich

rekin

News -Wiadomości
Polska
Portal poetycki
Podnoszący wartości takie jak
Polska Co
w twej odnowie
Poezja ojczysta
rodzi miłość
Polskiej ziemi
Obyś lśniła
Czystą pochodnią
Nieba
Do wzgórz które cię
Poprowadzą tam
Co czysty chleb
Pożywać będą twoje
pokolenia

sites.google.com/site/poezjapolska/

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo