Iskra.SH Iskra.SH
37
BLOG

news times Site 24 /- Live times Site 24 Bill Gates /Grypa Czy Korona -19

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

news times Site 24 /- Live times Site 24
Bill Gates /Grypa Czy Korona -19



https://forsal.pl/lifestyle/zdrowie/artykuly/8295152,bill-gates-koronawirus-liczba-zakazen-i-zgonow-dramatycznie-spadnie.html

Liczba zgonów oraz infekcji z powodu Covid-19 do połowy 2022 roku może spaść do poziomu charakterystycznego dla sezonowej grypy, o ile nie pojawią się nowe warianty koronawirusa – ocenił Bill Gates, założyciel Microsoftu.



Miliarder dodał, że świat powinien pracować również nad tym, aby wyeliminować grypę w celu zmniejszenia zagrożenia przyszłych pandemii.

czwartek miliarder miliarder w czasie Bloomberg New Economy Forum w Singapurze.
Gates ocenił, że ograniczenia jeśli chodzi o szczepienie światowej populacji przeciw Covid-19 powinny zmienić się w przyszłym roku wraz ze złagodzeniem problemów z dostawami. Wówczas znaczną pojawiać się pytania o to, jak w sensie logistycznym przeprowadzić dystrybucję szczepionek.


------------------------------------------------------------------------------

Odpowiadam jako zwykły polak nie lekarz – w praktyce jest inaczej.
A w nauce jest inaczej taka prostota a taki mętlik.
Dlaczego pytam?
Nie ma lekarstwa na grypę a i nie będzie – Dlaczego?
Gdyż nie kojarzycie Prawa międzynarodowego dopustu antybiotyków do żywności.
Którego dopuszcza się do żywności ptactwa domowego i zwierząt.
Do ich karmy a praktyka jest jeszcze gorsza. W przeniesieniu na zły towar mięsny.
Które to mięso jest spożywane jako konsumpcja Narodów.
Gdzie w czasie Neutralizuje siłę leków przepisywanych przez Lekarzy.
Tych co spożywali takie mięso.
Najpierw wyeliminujcie dodatki do pasz z antybiotykami.
Inaczej zmieńcie Prawo.
Które zabijało Narody.
Jak piszesz Pan.
__________________
{Miliarder dodał, że świat powinien pracować również nad tym, aby wyeliminować grypę w celu zmniejszenia zagrożenia przyszłych pandemii.}

Tak to już nie w laboratoriach jest Problem do końca . A w paszy dodawanych antybiotyków do hodowli ptactwa i zwierząt.
Jeśli chodzi o grypę jeśli to Prawda . To ona ma się tak.
Jak sam pan wspomina  mniemam że to ma związek z Cowid – 19
Różni się tylko mutacją.
Gdyż nie możecie mieć Leku. Jako antybiotyku.
On już może nie działać. I o tym monitorowali  lekarze.

Działa prostota.

Wirusy grypy mają odchody a one są gorsze toksyczne od samych wirusów.

Do jakiego doszłem wniosku?
Największy antyoksydantem jest wit  C  jako kwas askorbinowy. Dzika róża łuski. Naturalna. Jako królowa tej witaminy w Polsce.
To właśnie ta witamina radzi sobie z Toksynami grypy.
Wystarczy ją spożywać od indywidualnej potrzeby.

Następnie mamy czosnek dwa rodzaje.
Nasz Polski i dziki. Którą ustawowo zabronił Tusk w 2012 r. jest jedynie w sklepach zielarskich. Też od indywidualnej potrzeby. Zażywać .
Ale jedynie Czosnek nie dopuszczał u mnie zapalenia oskrzeli i płuc.
Od 10 lat nie chorowałem na grypę.
To właśnie ta kuracja zatrzymywała  u mnie grypę całkowicie  do dwóch trzech dni.
Gdy poczułem dreszczyki.
W czasie aż dotąd mnie omija ten patogen . Nie boję się go.

To są moje doznania które skojarzyłem z danych jakie podałem powyżej.
Jako nie jestem lekarzem a moje doświadczenia życiowe.

Pozdrawiam
SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo