Iskra.SH Iskra.SH
54
BLOG

Live times site 1 - News times site 3 Leki Biologiczne które leczą zakazane ale i nie wsz

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Live times site 1 - News times site 3
Leki Biologiczne które leczą zakazane ale  i nie wszystkie.

Dziś leki biologicznie -roślinne są silniejsze od Medycyny systemowej.

Żeby z niej korzystać potrzebna jest wiedza powszechna która jest niszczona i zakazana.

Leki lecznicze
I strategiczne do wyleczenia.


Jak Strofantyna – w skazane  zaczynać od 1 kropli. przy zawale do 12 kropel.
Używali je w karetkach Niemieccy lekarze.
Też zakazana ale można kupić jako pod szyldem kosmetycznym.
takie dostałem informacje
Jemioła
Czosnek niedźwiedzi
wspomagająco .
W regulacji leków systemowych .
Niezbędne jest do wyregulowania stanu zdrowia.
I odstawki leków od lekarza.
Brałem prawie i to  i to drugie razem zmniejszając leki z apteki   Trwało do 1 roku
Ja już nie biorę leków systemowych  a smakuje kawę.
 
By się wyzwolić.
Jednak można by być wolnym

Elektrolity Z soli kłodawskiej tylko nie jodowanej.
To nie jest sól a sód.
I  magnes i potas. Razem z wodą wymieszać do smaku
Potrafią doraźnie zatrzymać i uratować przed -Zawałem.
Stanowiąc elektrolity potrzebne do życia by żyć i pracy serca.
A i odbudować układ krążenia serca i serce.

Ale to trzeba znać procedury.
A nie niszczyć wiedzę i zastępować ją systemową.
Która nie leczy. A zapobiega ( niestety niekiedy jest konieczna)


Rak
Amigdalina w zależności od choroby.
Leczenie na dwóch etapach.
Wątroby i zatrzymanie mutacji komórek.
Zapobiegawczo wystarczy olej lniany kurkuma czy olej ostropestu.
Wykluczyć częściowo węglowodany a przede wszystkim cukier.
Pestki gorzkie.
Leczą ale trzeba znać procedury przy zaawansowanej chorobie.
Ja brałem rano nie na wieczór.
By mieć kontrolę
Przy zatruciu trzeba  pić dużo ilości wody gdy nas zemdli i poczujemy się nieswojo.
2-3 u mnie jąderka pestek były nieszkodliwe.
Można się wspomagać mirrą .
Ona jest bardzo pomocna w czyszczeniu całego organizmu.
Ale uwaga na nerki które nie wydolą wydalić toksyn.
Mogą stworzyć zapalenie.
Ale panowałem nad nim biorąc przed mirrą.
Ja profilaktycznie brałem jedną tabletkę kurkuminy 100%
Znajdziemy tylko w internecie.
Przy zdrowych Nerkach ogromnie stawia nas na nogi.
Leczy też raka. Nie trzeba.
Lek Nieoceniony Bożej Apteki jako złoto.

Grypa jelitowa
Straszna choroba .

Po pierwsze elektrolity po utracie wody z organizmu.
Węgiel aktywny był za mało czy orzechy w zalewie.
Mnie pomogła Mirra ale z furaginą – Furazidinum 100%
na zatrzymanie biegunki czy wymiotów.
Narum
żywe kultury unikatowej bakterii.

Bóle reumatyczne.
Trzeba odróżnić od dny moczanowej.
A są podobne pokłosiem zimna ospy jest mocno podobna A zachowuje się jak kameleon.
Jako skutecznie się ma na nią podagra ziele niechciane w Polsce.
Pochodne selera.
Neutralizuje kwas moczanowy.

I bóle pokłosiem ospy zimna itd.
nie wolno smarować po kręgosłupie gdyż tam ma siedlisko ta choroba.
To doczytać.
Mieszanina DMSO plus mirra lub nalewka z olchy zmieszać.
Przed smarowaniem dokładnie wymyć miejsca smarowania.
Gdyż wprowadzimy brudy do organizmu.
.
Doczytać.

Ja tylko naprowadziłem leki strategiczne.
Które leczą a nie tylko zapobiegają.

Nie jestem lekarzem.
Ani nie mogę odpowiadać za powikłania niewiedzy ludzi.
Sami musimy dojść i doczytać..
Po tym smarowidle ulga już jest po dwóch trzech smarowaniach
Niesamowite. U mnie tak było.
Nie pomaga tylko w migrenie. Głowy
Jako wyleczyłem ciśnienie pomaga pomaga mi kawa.
Tyle lat nie mogłem jej kosztować.

To na tyle jak pomogłem w poszukiwaniach.
Olcha niesamowity lek.
A właściwości ma podobne do borowiny.
Leków mamy kopalnie.
Ale jeszcze jest więcej psujów.
W dezorientacji w strategicznych życiowej  naszej przeżywalności
I bólu który niepotrzebnie przechodzimy.

Iskra SH
Jak pomogłem dziękuję.
I w poszukiwaniu w dopasowania do siebie ziół leków leczniczych. i szukać opinie ludzi.
Odróżniając opinie szczere od fałszywych intencji.
Nie jest to łatwe.
Raczej informując to producenci.
Też nie do końca zachwalając.
To na tyle pozdrawiam

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo