izaluka izaluka
285
BLOG

W pierwszej kolejności zostaną zaszczepieni lekarze...

izaluka izaluka Polityka Obserwuj notkę 12

To akurat od początku wydaje mi się dość dziwne. Przecież jest to ogromna grupa zawodowa, która posiada, a przynajmniej powinna posiadać, pełną świadomość zagrożenia, jakie stanowi niezbadana, nigdy dotąd na ludziach nie stosowana szczepionka RNA i mRNA. 

I co? Zgodzą się gremialnie, zostaną przymuszeni, odejdą od zawodu? 

A może otrzymają placebo, o czym oni będą wiedzieli, a my oczywiście nie?

A może z innego powodu? Jakiego?


PS. I proszę mi nie pisać, że dlatego lekarze, że to oni są na pierwszej linii frontu itp. ble ble ble.

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka