johndoe johndoe
227
BLOG

Gdy rozum śpi...

johndoe johndoe Polityka Obserwuj notkę 4

Miałem tę notkę napisać kilka tygodni temu, ale... wyszło jak zwykle:)

Jest taki dowcip z całkiem dlugą brodą, opowiadany najczęściej przez świezych absolwentów nauczania początkowego. Otóż siedzi sobie Jasiu na ławeczce przed szkołą, i w tych pięknych okolicznościach przyrody kontempluje otczający go świat w promieniach wiosennego słońca i głośno się śmieje. Przechodzący obok dyrektor szkoły oczywiscie nie mógł tego zignorować, gdyż zegarek wskazywał, że Jasio powinien siedzieć w ławce w swojej klasie a nie na świeżym powietrzu. I oczywiscie zadal Jasiowi pytanie o przyczynę jego bytnosci poza klasą. Jasio, jak to Jasio zrelacjonował dyrektorowi, że nauczycielka wyrzuciła go z klasy gdyż ten (za przeproszeniem) puścił bąka.

- I co jest w tym takiego śmiesznego?- pyta dyrektor.

-Bo ja za karę opalam się na boisku, a oni tam siedzą w smrodzie.

Dowcip, jak dowcip, poziom nauczania początkowego.  Po raz pierwszy przypomniał mi się, kiedy panowie Hall i Samsonowicz zrezygnowali z czlonkowstwa w kapitule orderu Orła Białego. Kolejny raz, gdy zrezygnowala dyrektor TVP Kultura. Potem, kiedy rozedrgana emocjonalnie Dominika Wielowiejska rzucałą pracę w TVP. I jakoś nie mogłem się przekonać, zeby tę notka napisać. Ale dzisiaj Dominika, targana jeszcze większymi emocjami, zrezygnowała po raz kolejny. To se napisałem.

 

johndoe
O mnie johndoe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka