johndoe johndoe
172
BLOG

Co ja pacze, co ja pacze...

johndoe johndoe Polityka Obserwuj notkę 4

Co ja pacze, co ja pacze. Czytam se Salona 24 od wczoraj i nadziwić się nie mogę. Nie spodziewałem się, że tyle tutaj betonu. Naprawdę. Ludzie, którzy jeszcze przedwczoraj wydawali się oazą spokoju i rozsądku:) dzisiaj zachowują się jakby im kto szuwaksem pod ogonem posmarował. 

Nie będę  glosował na Dudę, Duda stracił mój głos, Duda wbił mi nóż w plecy.....

Naprawdę nie zagłosujesz na Dudę? A na kogo? Przeciwnikiem PADa będzie Donald Tusk, więc nie glosuj na Dudę. To takie mądre. Prezydentem zostanie Donald, a Ty przez dziesięć lat będziesz walił barana w ścianę i pomstował na głupi naród. Bo Donald będzie dwie kadencje. Donald ładnie się prezentuje w telewizorze, na zdjęciach również, i nie przeszkadza, że korzysta z tłumacza. Donald dobrze wypada w wywiadach z Kasia Kolendą i Jackiem Żakowskim. Zwłaszcza, że oni w pozycji klęcznej będą. Potrafi nawet dać odpór groźnej Monie Olejnik, co akurat trudne nie jest, jeżeli się zna wcześniej pytania. Do telewizji publicznej nie zawita, no chyba, że coś się tam pozmienia, i wróci Tomek Lis z Piotrkiem Kraśką. A Ty będziesz się miotał, jak obecnie Rajdery i inne Gucie, i tak przez dziesięć lat. Wyrzucając z siebie żółć i plując jadem, czego zresztą w realnym świecie nie zrobiłbyś nigdy, pod własnym nazwiskiem. Bo chyba nie wierzysz, że to może Beta Szydło wystartuje w wyborach i na  nią będziesz mógł zagłosować? Beata jest dobrym politykiem, wygrała wybory prezydenckie dla PADa i parlamentarne, ale w debacie ze złotoustym Tuskiem zostanie pożarta i tyle będzie Twojego. Uzbierasz przy tej okazji jeszcze ze dwa litry żółci.  A potem  przez dziesięć lat płacz i zgrzytanie zębów.

A może byś się zastanowił Ryszardzie jeden z drugim dlaczego ten Duda wbił Ci nóż w plecy?  Najważniejsza ustawa PIS, najważniejszy punkt programu partii. Taki najważniejszy, że w sejmie znalazł dwa lata po wyborach?  To te inne były chyba jeszcze ważniejsze? Np.  ustawa Szyszki? I taki najważniejszy, ze nie można go było przygotować, żeby 3 nie równało się 5? Może to jednak niekoniecznie wina PADa? A jakby podpisał te fuszerki, to co Ryszardzie? Co byś powiedział sąsiadce, którą znasz od 30 albo może 50 lat, gdybyś ją spotkał kupując mleko i pomidory w spożywczaku? Że to, że 3 równa się5 jest nieważne? Że reformy treba wprowadzić, k...a mać, niezależnie od tego jak ktoś projekt spi...lił? Że musi byś jakiś nowy je..ny Front Jedności Narodu, który przepchnie wszystko?

A Ty będziesz się puszył jak paw, że Twoje na wierzchu. I że znowu wygrałeś. Chociaż tak  naprawdę nie wiadomo co wygrałeś. Bo mnie się wydaje, że walka idzie  o to, żeby dzieciom zostawić ten kraj bardziej normalny niż jest teraz, a nie o to, żeby sąsiedzi pluli sobie pod nogi, kiedy tylko się z daleka zobaczą.


johndoe
O mnie johndoe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka