kameleon @nudna-teoria Dzięki za Twoje uwagi, chociaż mam wrażenie, że trochę się mijamy w ocenie podstawowych faktów i instrukcji. 	.0389073895215E+20; Automat ciągu reguluje moc w celu utrzymania zadanej prędkości – co sama potwierdzasz... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @biały kruk - no popatrz śledztwo nie zostało jeszcze zakończone, stenogramy moim zdaniem w dużej części są niepełne i błędnie odczytane, wciąż jest wiele pytań bez odpowiedzi, ale Ty już wszystko wiesz. Gratuluję. Mi to nie... Komentarz do notki: Zakończenie czytania karty - przygotowanie do podejścia - CVR - Tu154m
kameleon @biały kruk - autorka notki zmierza do poznania prawdy, czyli tego, co tak naprawdę znajduje się w zapisach z CVR, a wtedy dopiero można budować narrację i ocenić postępowanie załogi . Nie na odwrót, najpierw postawiono zarzut... Komentarz do notki: Zakończenie czytania karty - przygotowanie do podejścia - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria - Dziękuję za szczegółowy komentarz. 1. Automat ciągu i profil toru lotu - zgadzam się, że automat ciągu reguuje moc silników przede wszystkim w celu utrzymania zadanej prędkości. Jednak zmiany ciągu naturalnie wpływają... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria -piszesz" A tryb dyrekcyjny to chyba jednak tylko przy podejściu na ILS lub PRMG. więc to inna bajka. Bez ILS AP Tupolewa nie jest w stanie prowadzić maszyny w pionie, bo nie ma do tego sensorów. " To lecimy z rosyjskiej... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria - po kolei, może i nie jestem "techniczna", ale potrafię wyszukać pewne informacje, także zacznijmy od TAU czy twojego AT. Automat ciągu w Tu 154M oznaczony jest skrótem TAU(ros.Tiagowyj Awtomat Uprawilenia). W literaturze... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria - rozbudowałam notkę o dodatkowe informacje, zamieściłam fragment twego komentarza, mam nadzieję że nia masz nic przeciwko temu. Jeśli masz jakieś uwagi, proszę bardzo:) Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria - jesli chodzi o ten cytat: "- współpracy SAU z automatem ciągu(TAU), który miał kontrolować prędkość i opadanie." i twoje pytania: "To dwa niezależne systemy. I jeśli można spytać jak AT miałby kontrolować opadanie?... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @nudna-teoria - Witaj.Cieszę się że wnikasz w szczegóły, zaraz objaśnię, bo może w zbyt wielkim skrócie ujęłam to o czym piszesz. Najważniejsze moim zdaniem jest to, że w tym fragmencie nagrania z CVR załoga ustawiała blok... Komentarz do notki: Aktywacja SAU - CVR - Tu154m
kameleon @harmonices mundi - Jasne, że pełna weryfikacja wszystkich danych z 10.04.2010 to marzenie wielu - również moje. Ale to, że nie da się dziś zweryfikować wszystkiego, nie znaczy, że mamy przestać analizować cokolwiek. Zajmuję się tym,... Komentarz do notki: Wysokość do MDH - CVR - Tu154m