keytoo keytoo
159
BLOG

Węgiel a wybory w 2023 roku.

keytoo keytoo Polityka Obserwuj notkę 2

Mogę się mylić ale PiS JUŻ przegrał wybory w 2023 roku.

Kiedy grzejniki w zimie 2022/2023 będą dawały temperaturę w mieszkaniach po 18 stopni (oby)

Kiedy miłośnicy ekogroszku nie będą go mieli żeby ogrzać domy, a innych pieców nie mają.

To NIESTETY Wk...rw w narodzie będzie wielki.

Kto jest temu winien? Ktoś, kto jak zwykle wyrwał się przed szereg. Jestem za Embargiem na RUSKI WĘGIEL. Jednak trzeba je robić z Głową, a nie na hura :( Wystarczyło przeanalizować sytuację energetyczną i się zastanowić co robić. I spokojnie powoli odchodzić od ruskiego węgla, na rzecz innych źródeł węgla. Byłoby INACZEJ, ale NASZ KOCHANY, Wszechwiedzący RZĄD postanowił że, TRZA PRZYKŁAD DAĆ. I tak w stopę sobie strzelił a przy okazji NAM :(

Na pocieszenie powiedzieć należy, że PRZEDSTAWICIELE NASZEGO NARODU CIEPŁO MIEĆ BĘDĄ NA PEWNO :) 

Na koniec WSZYSTKIM OBYWATELOM NASZEJ OJCZYZNY KOCHANEJ,

DŁUGIEJ I CIEPŁEJ JESIENI ORAZ KRÓTKIEJ I NIEZBYT MROŹNEJ ZIMY ŻYCZĘ :)

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka