Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
213
BLOG

Nadal aktualne, – „Brothers in Arms” Dire Straits

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Dziś kolejne wiadomości z Ukrainy przypomniały mi jeden z najpiękniejszych utworów, który swoim tekstem wpisuje się w dzisiejsze podłe realia tego kraju – „Brothers in Arms” Dire Straits. Na własne oczy widzimy, do czego może doprowadzić szaleństwo jednego człowieka…

Tłumaczenie polskie z tekstowo:

Te zamglone góry

Są teraz dla mnie domem

Ale mój dom to niziny

One zawsze nim będą

Pewnego dnia wrócicie

Do swych dolin i swych farm

I nie będziecie dłużej płonąć

By stać się braćmi krwi

Na tych polach zniszczenia,

Chrzest ognia się toczy

Byłem świadkiem waszych cierpień

Gdy walki płonęły

I choć tak bardzo mnie zraniły

W trwodze, przerażeniu

Nie opuściliście mnie Moi bracia krwi

Jest tyle różnych światów

Tak wiele różnych słońc Mamy tylko jeden świat

A żyjemy w odmiennych

Słońce zstąpiło do piekieł

A księżyc coraz wyżej

Dajcie mi się pożegnać

Każdy człowiek musi umrzeć,

To jest spisane w świetle gwiazd I

w każdej linii na twej dłoni:

Jesteśmy głupcami tocząc wojnę

Przeciwko naszym braciom krwi


Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura