m50m m50m
106
BLOG

Nowe spojrzenie nazmiany zachodzące w Wszechświecie

m50m m50m Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

 

 

 

          NOWE SPOJRZENIE NA ZMIANY ZACHODZĄCE W WSZECHŚWIECIE

Szanowni Internauci ,zainteresowani zmianami zachodzącymi w Wszechświecie, chciał bym zainspirować Was do dyskusji nad moimi przemyśleniami w tym temacie i zapoznać skrótowo z moją teorią o podwójnym świecie i zachodzącymi w nim cyklicznych zmianach.

Po zapoznaniu się z artykułem opublikowanym w Tygodniku Newsweek pt. Galaktyki schwytane za gardło oraz prezentowanej w Salon24 w blogu –głos emerytki wypowiedzi pt. Czy my wiemy jaki jest Wszechświat ?

Do obu tych artykułów dodałem moje komentarze , do pierwszego 14.01.2010r. a do drugiego 02.03. i 08.03.2010r. przedstawiając podobnie jak teraz moje przemyślenia na w/w temat .Ponieważ nie ma żadnego odzewu ze strony internautów ani autorów w/w artykułów w komentarzach do tych artykułów, postanowiłem założyć blog i przedstawić powtórnie ten temat do dyskusji z zainteresowanymi .

Bo wydaje mi się ,że dostęp do moich komentarzy w obu przypadkach został zablokowany dla internautów.

Byłem przekonany, że tymi komentarzami wywołam burzę i gromy spadną na moją głowę a tu nic grobowa cisza ?

Dla lepszego zrozumienia moich wywodów zdefiniujmy podstawowe pojęcia używane w astrofizyce i wprowadzone przeze mnie – tak jak je stosuję w opisanej teorii:

1.    Przestrzeń  kosmiczna – to nieskończoność – przestrzeń nie mająca granic ;

2.    Kosmos (Wszechświat ) – to materia i energia wypełniająca przestrzeń kosmiczną ;

3.    Świat - to część materii i energii kosmosu  rozprzestrzeniająca lub kurcząca w przestrzeni kosmicznej w wyniku wielkiego wybuchu ;

4.    Podwójny Świat - to dwa światy związane ze sobą siłami grawitacji

 

 

                                            - 2 -

 

 

miedzy, którymi zachodzi wzajemna wymiana części materii i energii w przemiennych cyklach ,po wielkim wybuchu w jednym z nich .

5.    Czasoprzestrzeń - to przestrzeń kosmiczna zajmowana przez materię i energię stale rozszerzającego się świata po wielkim wybuchu,(można ją wyobrazić sobie jako wirtualną sferę kuli ze stale rosnącym promieniem);

6.    Grawitoprzestrzeń – to przestrzeń kosmiczna w której dominującą siłą grawitacji jest grawitacja danego świata ;

7.    Wielki wybuch – (nowa teoria wielkiego wybuchu ) - to przyczyna powodująca zmianę cykli w podwójnym świecie ;

Tezy do teorii cyklicznych przemian zachodzących w Podwójnym Świecie

Teza 1 – świat , w którym zachodzą cykliczne zmiany należy do podwójnego świata ;

Teza 2 – w podwójnym świecie - świat ,w którym nastąpił wielki wybuch wchodzi w cykl rozszerzania a drugi w cykl kurczenia ;

Teza 3 – świat będący w cyklu rozszerzania zwiększa systematycznie swoją czasoprzestrzeń  ;

Teza 4 - przechwytywana, przez świat kurczący się ,materia świata rozszerzającego się wzmacnia siłę grawitacyjną świata kurczącego się a tym samym siłę grawitacyjną oddziałującą  na materię świata rozszerzającego się zwiększając prędkość jego rozszerzania ;

Teza 5  - wielki wybuch następuje w cyklu kurczenia się jednego ze światów ,kiedy do jądra (czarnej dziury ) świata kurczącego się, dociera gigantyczna energia kinetyczna w postaci czarnej dziury pędzącej z prędkością bliską szybkości światła ;

Teza 6 – w świecie będącym w cyklu kurczenia, kiedy dochodzi do wielkiego wybuchu część materii kosmicznej będącej „ w drodze „ do jego jądra ,poruszająca się z olbrzymią prędkością zderza się z materią wyrzuconą w przestrzeń przez wielki wybuch ,dochodzi do wtórnych wybuchów ,po których 

 

                                                       - 3 -

powstają ogniska materii , w których rodzą się nowe gwiazdy i galaktyki ;

Nową teorię wielkiego wybuchu i Historię powstania Wszechświata(kosmosu)

zaprezentuję ,jeżeli doczekam się odzewu na zaprezentowane przeze mnie przemyślenia i teorię ,do których zastrzegam sobie prawa autorskie .

 

 

m50m
O mnie m50m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie