komadzyn komadzyn
100
BLOG

Dlaczego Tusk nie chce być premierem?

komadzyn komadzyn Polityka Obserwuj notkę 7
Czy zastanawialiście się dlaczego Tusk nie chce być premierem? Dlaczego mimo bogatej kariery politycznej nie był nigdy wicepremierem, ministrem, wiceministrem jakiegoś resortu? Bo do każdej z tej funkcji trzeba mieć konkretne umiejętności i wiedzę. A co potrafi Tusk, mgr historii, który ani dnia nie przepracował w swoim zawodzie? Ja znam odpowiedź. Brzmi ona tak samo jak kwestia pana dyrektora z filmu „Poszukiwany, poszukiwana” (mój mąż jest z zawodu dyrektorem). ”Ja mogę przemawiać, owszem, ogólnie, ja mogę naświetlić sytuację międzynarodową, ale w tych szczegółach Marysia musi wszystko wyjaśnić”. (Tu za Marysię robi Jan MARIA Rokita). I tu jak ulał pasuje kolejny cytat z filmu, który wyjaśnia nam niedawny kontakt na linii Tusk – Rokita. „Marysia sobie wymyśliła nową koncepcję … za dobra koncepcja zrobił się szum… a, kto Marysię prosił o rewolucję w urbanistyce… i Marysia odszczeka wszystkie swoje rewolucje”.
komadzyn
O mnie komadzyn

MÓJ BLOG O KUTNOWSKIM SAMORZĄDZIE

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka