μ1 μ1
14
BLOG

Dajmy na to - jestem antysemitą

μ1 μ1 Polityka Obserwuj notkę 3

Co rząd rządu kraju, którego jestem obywatelem, chce mi uczynić?

Czytałem najnowsze gorliwe zapewnienia premiera mojego rządu, że "nie i nie będzie tolerancji" dla takich jak ja.

Dajmy na to antysemitą jestem w sensie platonicznym. Z lenistwa i ze strachu powstrzymuję się przed manifestowaniem na ulicy, wymalowywaniem na ścianach powieszonych gwiazd Dawida, dewastacją żydowskich cmentarzy.

Ot, po prostu, grzeszę sobie myślą w domowym zaciszu, w kapciach przed telewizorem, czasami przeklinając cichutko pod nosem przy "Faktach" czy "Wiadomościach".

I tak sobie myślę, że takich nie najodważniejszych, takich cichych antysemitów, jest trochę po kraju.

No i tak się zastanawiam, co ma na myśli premier Tusk, powiadając, że nie ma dla mnie tolerancji.

Co Rzeczpospolita Polska, jako państwo nietolerancji wobec ludzi myślących tak jak ja, może nam zrobić?

Przypominam sobie różne ustawy i dekrety z przeszłości wymierzone przeciw ludziom, których państwo "z natury" inaczej traktuje niż innych.

A pytając jeszcze inaczej i bardziej wprost: czy premierowi rządu wolno w ogłaszać takie deklaracje nietolerancji wobec niektórych obywateli? 

μ1
O mnie μ1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka