kraf101v1-1 kraf101v1-1
148
BLOG

Od klejenia samolocików, do wytężenia

kraf101v1-1 kraf101v1-1 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Jak donoszą niszowe media, Prof Obrębski otrzymał dzisiaj wyróżnienie od organizacji inżynierskiej, skupiającej specjalistów od - Struktur Przestrzennych i Konstrukcji Powłokowych – IESS.

http://niezalezna.pl/46332-prestizowe-wyroznienie-dla-profesora-jana-obrebskiego

 W doniesieniu możemy również przeczytać, iż Prof. Obrębski opracował także swoją własną teorię obliczania tego typu konstrukcji oraz kryteria ich wytężenia. Ponieważ dorobek i umiejętności profesora, nie u wszystkich budzą szacunek, co wywołuje na S24 wiele napięć, proponuję zatem coś na rozluźnienie atmosfery.

Jak pamiętam pewne pojęcia techniczne zawsze wzbudzały uśmieszek lub wręcz salwy śmiechu u postronnych, „humanistów i laików”. Objawiało się to takimi reakcjami mojej ówczesnej narzeczonej jak na przykład, „byś się wyrażał w towarzystwie ...” albo „tylko o tym przy mnie nie mów”

I tak mnie się przypomniało, kiedy przeczytałem o osiągnięciach profesora w kwestii wytężania.

Proponuję zatem składanie propozycji pojęć i określeń, z różnych dziedzin, które mogą wzbudzać wesołość lub zażenowanie u osób postronnych – znaczy się spoza tematu.

Oto moje propozycje, co mnie przyszły do głowy, poza tytułowym„wytężeniem”

 

  • wyboczenie

  • zgniot

  • frykcja

  • uchyb

 

kraf101v1-1
O mnie kraf101v1-1

Mam już 3 bany: 1. Andrzej Celiński 2. Andrzejmat 3. Ford Prefect No oczywiście Salonowe Ukrycie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie