KriSzu KriSzu
76
BLOG

Rękopis znaleziony w kokpicie

KriSzu KriSzu Polityka Obserwuj notkę 3

Czesc jarek wstałes juz? To wloncz telewizor, zaraz beda mnie pokazywac. Tylko nie tvn ale tvp3. Super ze mam ten telefon satelitarny. Moge wysylac esemesy nawet jak reszta nie ma zasiegu. I przyciski ma takie duze. Mowia mi ze w smolensku mgla i pilot nie chce londowac. Ja mu dam! Wyslalem tam blasika zeby wypatrywal ziemi. Ruski il-76 juz dwie godziny probuje wylondowac a ten nie chce nawet podchodzic! Jak sie zdenerwuje to sam tam pojde i powiem londuj dziadu! He he, dobre nie? Tak mu powiem: londuj dziadu! Albo sam chwyce za stery. W koncu jestem tym zwierzchnikiem, nie? Maryska mowi ze na autopilocie to wylonduje nawet ten co nie ma prawka. No to pa. PS: Pozdrow alika.

(z materiałów komisji Anodiny)

KriSzu
O mnie KriSzu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka