Zdetronizować i zabić ojca
źródło: wp.pl, 13.05.2015 r.
Zdetronizować i zabić ojca źródło: wp.pl, 13.05.2015 r.
Krzesimir Krzesimir
369
BLOG

Nowa narracja przed II turą wyborów - syn ma prawo zabić ojca

Krzesimir Krzesimir Polityka Obserwuj notkę 3

Ostatecznie nie zagłosowałem w I turze wyborów. Nie potrafiłem tego zrobić, pomimo, iż rozum podpowiadał, aby zawsze być z elektoratem, którego jestem częścią.

Po wyroku na Mariusza Kamińskiego postawiłem hipotezę, że głównym celem grupy rzeczywiście sprawującej cały czas władzę w Polsce będzie doprowadzenie do zmiany szefa opozycji (docelowo zmiana całej talii kart) i może nawet jego fizyczna eliminacja przed II turą wyborów prezydenckich.

Na pewno więc jestem wyczulony na wszelkie sygnały hipotezę taką potwierdzające.

A oto przekaz na dziś:

"Wyborcy powiedzieli, że syn ma prawo zdetronizować i zabić ojca".

Przekaz opatrzony jest zdjęciem Andrzeja Dudy.

Zupełnie niewazne jest co jest w środku artykułu (i należy się spodziewać, że ...nic takiego,

ważniejszy jest oczywiście autor tekstu).

Natomiast takiego dyskursu jeszcze w Polsce nie mieliśmy. Podejrzewam, że będzie on narastał.

Dzisiejszy apel jednego z dziennikarzy "prawicowych" do przekazania władzy w PiS Andrzejowi Dudzie wpisuje się w ten dyskurs. Takich namów będzie więcej.

Nie czas na nie, jeśli nie chcemy się wpisać w prawdopodobny (choć nie pewny, na szczęście, bo wiele czynników może go zmienić) scenariusz.

Na miejscu Jarosława Kaczyńskiego spróbowałbym przed II turą pokazać się  z ... Dawidem Cameronem. Na miejscu Andrzeja Dudy pokazywałbym się z wyborcami, żoną i ... córką (a córkę pokazywać jeszcze częściej bez ... Andrzeja Dudy). A w czasie debat zaatakować jedynie ... usłużność dziennikarzy.

Paweł Kukiz i media relacjonujące każdy jego oddech wystarczą do zmiany warty w pałacu ... 

Zdecydowałem się na wysłanie dzisiaj ostrzeżenia. W poprzedniej notce pokazywałem rosyjskojezyczną mapę, na której w planach Polska pokazywana jest jako obszar wojny domowej. Stąd moje odwieczne "krzesimirowanie".

 

Pozdrawiam

Krzesimir

 

PS. Obejrzeliśmy znów tercet Jacek Kurski, Monika Olejnik, Michał Kamiński - warto przypomnieć sobie w jakich okolicznościach wcześniej "podnosili atmosferę dyskusji w Polsce". I w jakich okolicznościach potem "budowali pojednanie". Namaszczenie Moniki Olejnik przez Pawła Kukiza na jedyną porządną w TVN bardzo ciekawe.

PPS. Zagłosuję pewnie w II turze na Andrzeja Dudę, o ile nie ziszczą się moje obawy.

 

 

Krzesimir
O mnie Krzesimir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka