Momotoro Momotoro
18
BLOG

Co się w sercu kryje cz.57

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0
Rozważania na podstawie książki "Rozważania Różańcowe na Każdy Dzień" Tom 3. Rozważania na czwartek 2 dnia Adwentu.

Za bramą mogę się kryć, bo chroni mnie przed tym, co lub kto jest za nią. Chroni mnie obcymi, ale też przed tymi, do których czują niechęć.

Nie mniej mogą ją otworzyć przed osobą, której ufam. Czy ufam Tobie? Czy jestem chętny, by Cię wpuścić do środka?

Może i jest tak, że więcej ufam sobie i swoim wyborom, niż temu, co chcesz mi dać. Przykuwam się na siłę do rzeczy materialnych, wiedząc, że są one bardziej jak kotwica niż fundament. W chwilach złych ścigają one w  nicość.

Wykształcenie, posiadane dobra zdobyłem sam w swoim mniemaniu. Ale jest to kłamstwo, bo to wszystko razem budowaliśmy, rodzica, brat i ja. W różnej kolejności, w różnej konfiguracji w różnym zaangażowaniem. Nic sam w życiu nie zdobyłem, ani nie osiągnąłem. Zawsze to była droga z kimś.

Wierzę, że wtedy byłeś z nami, w cichości na nas patrzyłeś i wspierałeś w trudnych chwilach. Nigdy Ci za to nie podziękowałem. A teraz to robię: Dziękuje Ci Tato!


Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo