Lajla Lajla
130
BLOG

Księga Rodzaju 24,1-4

Lajla Lajla Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

"A Abraham zestarzał się i posunął się w latach; Pan zaś błogosławił Abrahamowi we wszystkim" Czyli a Abraham stał się staruszkiem i przybyło mu wiele lat; Wszechmogący Bóg natomiast wypełniał swoją wolę we wszystkim, co czynił Abraham "I rzekł Abraham do sługi swego, najstarszego w domu swoim, który zarządzał całym mieniem jego:" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego, najstarszego stażem w domu Abrahama, który był administratorem wszystkiego, co należało do Abrahama "Połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje" Czyli Abraham prosi sługę swego, by położył rękę swoją - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, pod biodro Abrahama - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej "Abym zaprzysiągł ciebie na Pana, Boga nieba i Boga ziemi, że nie weźmiesz żony dla syna mojego spośród córek Kanaanejczyków, wśród których mieszkam" Czyli forma zobowiązania sługi Abrahama wobec swojego pana Abrahama przed Wszechmogącym Bogiem Stworzycielem nieba i Bogiem Stworzycielem ziemi, że nie weźmie sługa Abrahama żony dla Izaaka, syna Abrahama pośród córek plemion Kanaanejczyków, wśród których mieszkał Abraham. Przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga "Lecz pójdziesz do ojczyzny mojej i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego Izaaka" Czyli lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama (Rdz.11,31) i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.24,1-4)

Lajla
O mnie Lajla

Tłumaczę biblijne wersety za pomocą współczesnych odkryć nauki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie