Lajla Lajla
105
BLOG

Księga Rodzaju 24,29-32

Lajla Lajla Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

"A Rebeka miała brata, imieniem Laban. I wybiegł Laban do owego męża na dwór, do źródła" Czyli, a Rebeka, dziewczyna z rodu Sema miała brata o umownym imieniu Laban, który wybiegł z domu - zamknięta przestrzeń na dwór - otwarta przestrzeń do sługi Abrahama, do źródła wody świadomości "A gdy ujrzał kolczyk i naramienniki na rękach siostry swej, która mówiła: Tak powiedział do mnie ten mąż, przyszedł do tego męża, gdy on stał przy wielbłądach u źródła" Czyli,a gdy Laban, brat Rebeki ujrzał biżuterię na rękach Rebeki, siostry swej, która powtórzyła mowę słów świadomego sługi Abrahama, który rzekł: Błogosławiony Pan, Bóg pana mojego Abrahama, który nie odmówił panu mojemu łaski i wierności swej ! Pan prowadził mnie drogą do domu braci pana mojego" Czyli mowa słów świadomego sługi Abrahama, że Wszechmogący, Bóg swoją wolę wypełnia w Abrahamie i okazał nie zasłużoną łaskę zbawienia potomstwu Abrahama, i każdemu z nas w Jezusie Zbawicielu, i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) I przyszedł Laban do sługi Abrahama, gdy sługa Abrahama stał przy wielbłądach u źródła wody świadomości, przy którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg. W Abrahamie, Rebece, dziewczynie z rodu Sema słudze Abrahama i Labanie, bracie Rebeki. Bo " I rzekł: Wejdź, błogosławiony Pana ! Czemu stoisz na dworze ? Wszak ja wysprzątałem dom i jest miejsce dla wielbłądów" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik świadomej mowy słów Labana do sługi Abrahama: Wejdź do domu, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg. Czemu stoi na dworze sługa Abrahama ? w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg. Zamiast wejść do wysprzątanego domu dla sługi Abrahama, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg i jest przygotowane miejsce i dla wielbłądów "Potem po świadomej mowie słów Labana do świadomego sługi Abrahama, wprowadził Laban sługę Abrahama do domu, rozsiodłał wielbłądy i dał słomy do odpoczynku i paszy do posiłku wielbłądom i wody do umycia nóg sługi Abrahama i nóg ludzi, którzy byli ze sługą Abrahama" (Rdz.24,29-32) 

Lajla
O mnie Lajla

Tłumaczę biblijne wersety za pomocą współczesnych odkryć nauki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie