Pod tym filmikiem są komentarze
wśród nich jeden wyróżniający sie usera o ksywie atexxoo
Po tym co uslyszalem , Korwin slabo ,bo dal sie wjebac w gnojowke ,a mial kilka okazji zeby rozpierdolic tych 2 panow ... Polska bedzie cierpiec ,i to bardzo i juz niedlugo ;/ Albo ich przekonac ,albo zabic ! Szykuje zamach ...mam 10 granatow ,, 200 osobowa bojowke i sie nie damy buahahah


Komentarze
Pokaż komentarze (3)