robert-adam robert-adam
147
BLOG

TK na zawsze ? Rozwiązać i wpuścić świeżą krew.

robert-adam robert-adam Polityka Obserwuj notkę 3

Depresyjna pogoda w Gdańsku. Wieże Starego Miasta utonęły we mgle. Podobnie jak sytuacja z Trybunałem Konstytucyjnym. Ludzie juz nie wiedzą co było pierwszejajko czy kura,kto złamał prawo PiS czy PO?

Szkoda bo opcja zerowa byłaby tu jedynym sensownym rozwiązaniem. Wszyscy sędziowie trybunału podają się do dymisji. A nowych wskazują partie wg aktualnego układu sił w parlamencie , dodatkowo po jednym prezydent i partie,które nie weszły do parlamentu ale uzyskały minimum 3% głosów. Proste rozwiązanie i dlatego pewnie nie zostanie przyjęte bo nie chodzi o to aby króliczka złapać ale by go gonić.Bo w tym chaosie tylu pożytecznych idiotów ze wszystkich stron sporu może robić kariery?

I w tle bardzo mętnych rzek utonął spór młodej generacji prawników(PiS,Duda) ze starymi wyjadaczami korporacji prawniczych, którzy zrobią wszystko , by nikt nowy nie dostał się do żłobu. Ot,akcent świąteczny.

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka