Ludwiczek69 Ludwiczek69
469
BLOG

Klasyfikacja fizyków, polityków, ekologów...itp. czyli lustro kwantowe

Ludwiczek69 Ludwiczek69 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

  Zainspirował mnie bloger @Zbigwie. Zjawisko w dzisiejszych czasach (jak i w przeszłych) bardzo powszechne. Chcesz zarobić srebrniki, rób więc według schematu. Jak nie, to masz przegwizdane. Mówiąc językiem potocznym: jak jesteś wśród wron to kracz jak one. Nie jestem przekonany czy to słuszna droga. 

   Zmierzając do meritum notki, niech za jej treść będzie ten oto film:


  Może mam swój własny świat, może nie jest ze mną wszystko jak trzeba, ale ja tak ten świat widzę. Bawcie się dobrze, bo ja się na tym filmie ubawiłem po pachy.

Pozdrawiam

ps. Można zmienić napisy na polskie, wtedy będzie bardziej zrozumiałe. Ustawienia->Napisy->Polski

tagi: nauka, matematyka, ekologia, polityka

Ludwiczek69
O mnie Ludwiczek69

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie