janrys janrys
285
BLOG

Co się dzieje z autorytetami???

janrys janrys Polityka Obserwuj notkę 3

W jednym z komentarzy zawarłem pytanie: Co się dzieje z autorytetami w dzisiejszych czasach, czasach wojny PO z PiSem? Czy sytuacja jest podobna jak w czasie prawdziwej wojny, gdzie upadają wartości moralne w imię walki z przeciwnikiem?

Dostałem jedną ciekawą odpowiedź od blogera 35STAN, którą zacytuję:

Wojna przecież trwa! Ludzie myślą, że wojna, to musi być tylko wojna "gorąca", a to przecież nieprawda. Te same cele, co przy pomocy wojny "gorącej" można osiągnąć przy pomocy wojny ideologicznej i taka wojna jest toczona z Narodem Polskim. W Polsce dokonywany jest bowiem "przewrót ideologiczny", którego istotę objawia w swym wykładzie Jurij Bezmienow, były agent KGB i specjalista w tej dziedzinie. Polecam film z jego wykładem, a podczas jego oglądania proszę analizować to co się działo i dzieje w Polsce przez ostatnie 20 lat po 89 roku. Tytuł filmu "Jak zniszczyć państwo"
http://www.youtube.com/watch?v=92PIuOx_2sc&feature=related

Jest też ciekawy artykuł na ten temat w ND:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100116&typ=my&id=my61.txt

Pisał też na ten temat Michalkiewicz na swoim blogu:

"Przed rozbiorem – oduraczyć!
Pruski teoretyk wojny, Karol Filip Gottlieb von Clausewitz twierdził, że „wojna jest przedłużeniem polityki”. To prawda, ale w takim razie politykę możemy śmiało uznać za przedłużenie, czyli inną postać wojny. Co więcej – w dzisiejszych czasach front ideologiczny jest znacznie ważniejszy, niż militarny z tego choćby względu, że wobec ogromnej siły niszczącej współczesnych broni, wojna właściwie traci sens ekonomiczny. Myśl tę znakomicie wyłożył Janusz Szpotański w poemacie „Caryca i zwierciadło”, wkładając w usta Carycy Leonidy następujące słowa: „Niszczyć swą zdobycz – kakij smysł? Zdzieś subtelniejszy nużen zmysł, zdzieś tolko mój się urok przyda! Atomnych nielzia nam kartaczy, nam nada tolko oduraczyć!” A pod dyskretnym nadzorem razwiedki, duraczeniem zajmują się dzisiaj trzy odcinki frontu ideologicznego: programy edukacyjne, media i przemysł rozrywkowy."

http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1745 


Ciekaw jestem innych opinii. Szczególnie interesuje mnie dlaczego w imię walki z PiSem szmacą się autorytet:  ludzie kultury, sztuki i nauki. Oczywiście nie interesują mnie opinie ociemniałych którzy tego nie widzą. Nie mam żadnej maści na ślepotę.

 

janrys
O mnie janrys

miły pisowski agnostyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka