mixtura mixtura
377
BLOG

Puk, puk, Fred'i, mój kwiatuszku

mixtura mixtura Rozmaitości Obserwuj notkę 32

 

Puk, puk, puk, puk, mój kwiatuszku

Puka Mixi ze swych włości

Czy otworzysz drzwi serduszku

By śpiewało pieśń miłości?

 

By tańczyło obertasa

Walca, tango, bez łamańców?

Poły fraka byś zakasał

By nie przeszkadzały w tańcu?

 

Czy zatańczyłbyś wraz ze mną

W takiej smętnej przytulance,

Że ciekawskim oczka zwiędną

Lub się zwichną kontredansem?

 

Potem poloneza razem

Zatańczymy w rytm Jankiela

Gdy stworzymy pole marzeń

Ty tam będziesz sny rozdzielał

 

Na tym polu będzie kwiecie

Przedwiosenne, to z letargu

Wiosna białe śniegi zmiecie

W naszym pierwszym białym tangu

 

Lecz gdy będziesz mi uciekał

Jak to czynisz babom durnym

Uchyl kiedyś trochę wieka

By mnie wpuścić do swej trumny.

 

 

 

 

mixtura
O mnie mixtura

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości