mariuszsek mariuszsek
175
BLOG

Siostra zakonna z milionem wyświetleń na TikToku

mariuszsek mariuszsek Społeczeństwo Obserwuj notkę 9
Siostry Nazaretanki kilka dni temu rozpoczęły nową serię krótki materiałów na TikToku pt. „Mam na imię” Zakonnice tłumaczą, co znaczą Ich imiona i skąd taki wybór. Filmiki szybko okazały się hitem, a jeden z nich przekroczył już milion wyświetleń.

Zakonnice należące do warszawskiego Zgromadzenia Sióstr Najświętszej Rodziny z Nazaretu są bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Od jakiegoś czasu prowadzą konto na TikToku, na którym dzielą się z internautami cytatami z ewangelii oraz przygotowaniami do świąt kościelnych.

Felicyta znaczy szczęśliwa

W drugim odcinku serii „Mam na imię” wystąpiła siostra Felicyta. Na pytanie, dlaczego wybrała takie imię, odpowiedziała:

„Felicyta znaczy szczęśliwa, a ilekroć rozmawiam z rodzicami, to pytają mnie, czy jestem szczęśliwa.

Jestem w Nazarecie, na swoim miejscu, dlatego wybrałam to imię."



Komentarze internautów

Video z Siostrą Felicytą polubiło ponad 38 tysięcy internautów, którzy zostawili także kilkaset komentarzy:

„Nie chodzę do kościoła, ale wydaje się mega miła”

„Aż miło się ogląda taką pogodną osobę”

„Pięknie! Radość i szczęście biją od siostry. Pozdrawiam”

Oprócz siostry Felicyty na ten moment o swoim imieniu opowiedziały również Siostra Sara, Siostra Miriam i Siostra Sergia. Czekamy na kolejne materiały!

mariuszsek
O mnie mariuszsek

Piszę to co widzę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo