markerek222 markerek222
380
BLOG

O głupieniu

markerek222 markerek222 Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Powinno być o szczepieniach ale przyznam szczerze - zaczyna mnie mulić. Tym bardziej że całość zdarzeń potwierdza moją prywatną teorię, że budowanie obrazu rzeczywistości w oparciu wyłącznie o „Fakty TVN” i GW powoduje u stosujących głębokie upośledzenie umysłowe.

Poziom tłumaczeń aktorów, polityków, ale także dziennikarzy, samorządowców a nawet rektora, świadczy, że jest to grupa która w znakomitej części obniżyła swój poziom umysłowy w ostatnich latach. I to znacznie.

Obserwując swoich znajomych z którymi jeszcze kilka lat temu mogłem i znajdywałem wspólne punkty jak; konieczność reformy szkolnictwa – likwidacji gimnazjów, konieczność głębokiej reformy sądów, konieczność wyrównywania szans obywateli, dzisiaj nawet nie podejmuje rozmowy na ten temat.

Są przygnębieni, zrozpaczeni, bez jakiegokolwiek planu czy pomysłu. Odnoszę wrażenie że karmią się wyłącznie nienawiścią. Straciłem już nadzieję na usłyszenie od nich jakiś samodzielnych myśli. Jedyne co słyszę to kalki na poziomie Krzemińskiego lub Budki. Efekt jest taki że staramy się nie podejmować żadnej dyskusji która ma odniesienia polityczne.

Biorę na przeczekanie ale przyznaje że coraz mniej we mnie nadziei.

Nawet dzisiaj usłyszałem od zaprzyjaźnionej aktorki że wszystkiemu winien jest PIS a afera szczepionkowa to „obrzydliwa prowokacja Kaczora”.Do dzisiaj uważałem Ją za b.dobrą aktorkę i całkiem mądrą kobietę. Została mi tylko dobra aktorka przepełniona nienawiścią.

Przykre.

Teraz, następny przykład jaki mi się przyplątał. Oto na naszych oczach dochodzi do ciężkiego zachorowania najbardziej znanego (przynajmniej w ostatnich latach) mecenasa Giertycha. Niespełna 50-letni facet, bez mała na naszych oczach, odchodzi od zmysłów w chwili przeszukania swojego domu. Ciężka choroba polegająca na okresowym i wybiórczym przysypianiu z objawami demencji. Wraża prokuratura ziobrowo- pisowska, nie dając wiary w tak głębokie upośledzenie mecenasa, jednak stawia Mu zarzuty. I oto, mimo głębokiego kryzysu i niedofinansowaniu, nasza służba zdrowia dokonuje cudu. Mecenas w dwa dni okazuje się całkiem sprawny umysłowo i fizycznie.( Tutaj delikatna sugestia dla Kaczyńskiego : a może lepiej nowiczok ? ). Oczywiście, kilka tygodni później upolityczniony przez PIS sędzia potwierdza że postawienie zarzutów Mecenasowi było działaniem wręcz nieludzkim. I nie to jest dla mnie szokujące ale to że Ci rzekomo inteligentniejsi członkowie zbiorowości w ogóle na to nie zareagowali. Może to oznaczać wyłącznie jedno, ONI w to uwierzyli. Czy nie jest to kolejny dowód na głębokie obniżenie intelektualnych możliwości zwolenników totalnej opozycji.

I wreszcie trzeci przykład. Trudny, niejednoznaczny ale także wyraźny.

Oto mamy rok 2018 – wybucha „afera” KNF. Młody, niedoświadczony szef tej instytucji zgadza się na spotkanie z panem Czarneckim w cztery oczy. Jestem głęboko przekonany że robi to bez głębokiego namysłu i bardzo Mu imponuje spotkanie z jednym z najbogatszych polaków. Przedmiotem tego spotkania ma być restrukturyzacja dwóch banków Czarneckiego które już wtedy bardziej nadają się do zamknięcia niż do restrukturyzacji. Resztę wszyscy znamy. Nagranie z którego niewiele, wynika bo rzekoma propozycja korupcyjna nie została nagrana ale TVN potrafi zrobić gównoburzę z gorszych nagrań. PIS się odcina od faceta a facet składa dymisję i podobno jest nawet akt oskarżenia wobec gościa tylko jak na dzień dzisiejszy rozprawa nie ruszyła. Facet wychodzi z aresztu bodaj w 2020r. Jego kariera nie istnieje. Niby dobrze, bo za głupotę trzeba płacić ale mnie osobiście trochę żal. A co z drugim bohaterem? . Od tego czasu jeden bank już zdechł. Wobec Pana Czarneckiego pokazały się jakieś poważne zarzuty, bodaj grozi Mu areszt . Facet ucieka gdzieś za granicę. W tym czasie

drugi bank jest już tak zadłużony że przejmuje go PKO. Ale czego nie można zrobić z nienawiści do PIS-u. TVN jest gotowe aby zrobić z niego bohatera narodowego i coś mi się zdaje że im się uda.

Mam rozmowę z facetem „któremu się udało” , Nie jest to poziom Czarneckiego ale niemniej znacznie powyżej średniej krajowej, przedsiębiorca, wcale sprawny biznesowo. Rozmowa o polityce w której słyszę pytanie i pretensje dlaczego to prokuratura nie wszczęła postępowania wobec J.Kaczyńskiego w sprawie tzw dwóch wież. Więc tłumaczę że nikt poważny nie jest w stanie zarzucić Kaczyńskiemu żadnych przekrętów bo facet jest finansowo przezroczysty. Nie ma domów na wyspach bergamutach, nie ma pięciu mieszkań w stolicy, nie ma nawet dwóch Maybachów. Wszyscy wiedzą że żyje raczej standartowo a urlop spędza nad zalewem szczecińskim a nie na Bali.

Usłyszałem : po co Kaczyński ma coś kraść jak on i tak wszystko może. I na tym notkę kończę bo przykładów na głupienie mam bez liku tylko obawiam się że one do nikogo po tamtej stronie już nie trafią


markerek222
O mnie markerek222

starszy pan, kiedyś w prl-u pracownik budownictwa a nawet członek pzpr. Po zmianie bezrobotny ale krótko. Następnie całkiem przyzwoita kariera w korporacji a nawet w kilku korporacjach. Dzisiaj emeryt - nieco zchorowany bez politycznych ambicji. Mieszkam na wsi i mam dystans.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka