martini077 martini077
281
BLOG

Andrzej Duda pogodzi Polaków

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 13

Jestem przekonany, że wygrana Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich pozwoli Polsce na tak potrzebny oddech. Stworzy realną możliwość pogodzenia się zwykłych ludzi, jeśli chodzi o ważne cele polskiej polityki i nada jej potrzebne w życiu tych ludzi walory wspólnotowości i godności.

Wg mnie ten sympatyczny i pogodny facet posiada kapitalną umiejętność: ma się  ochotę uścisnąć mu dłoń. Życzę Dudzie wygranej, bo dobrze życzę Polsce.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka