77 obserwujących
64 notki
246k odsłon

Ostatnie komentarze

@Jeremiasz Paliwoda Możemy się tylko zastanawiać nad przyczyną rozjazdu RW i BW w TAWS38, a bez dostępu do wraku to i tak będą tylko najwyżej hipotezy. Natomiast to, że wg ATM w tym czasie miała miejsce awaria radiowysokościomierzy...
@jerzyk07 Czyli Pan z premedytacją kłamał, chciał oszukać Czytelników i przyznał się dopiero jak Gospodyni wyłożyła kwity i zrobiła z Pana wiatrak. Tak się zastanawiałem, czy taki niekompetentny, czy wie, ale oszczędnie gospodaruje...
@Jeremiasz Paliwoda 15.06.2013 08:21 Tak mi się z kobrą skojarzyło... Ten deficyt przeciążeń do wykonania skrętu na wrakowisko i z drugiej strony możliwość, że ostatnie zapisy Pitch po awarii ostatniego generatora (tam gdzie kąt...
@Jeremiasz Paliwoda 15.06.2013 10:52 Proszę porównać jak wyglądają: Control Column Position i Elevator trimmer drive position do 10:40:52 i po 10:40:52 (czas FDR, Fig.25 r. MAK). Zachowanie tego trymera w ostatnich sekundach nie wzbudza...
@kaczazupa Na podstawie materiałów z wrakowiska które mam, mogę stwierdzić, że jest także opuszczona. Zatem nie ma sytuacji, aby "przewędrowała" ponad cięciwę płata. Chyba że Pan Nudny ma materiały które temu przeczą- chętnie...