M. z W-wy M. z W-wy
22
BLOG

Jeszcze o Papieżu

M. z W-wy M. z W-wy Polityka Obserwuj notkę 2
Chciałbym jeszcze odnieśc się do poprzedniego wpisu: pomimo, iż po powrocie do domu lekko go przeredagowałem, zabrakło w nim bardzo ważnego fragmentu (po słowach "słyszy się o bezkarności bandytów..."): "Gdyby ci wszyscy ludzie naprawdę stosowali się do nauk Papieża, wtedy nie byłoby takiej ilości przestępstw, jaka jest dziś. Z tego właśnie powodu jestem ZA karą śmierci – natomiast, gdyby wszyscy byli uczciwi, być może nie popierałbym jej." Przepraszam najmocniej za pominięcie owego fragmentu.

No, ale jeszcze musze wrócić do sondaży i Papieża – przed chwilą przeglądając różne kanały w TV, zobaczyłem w TVN24 informację na "pasku", która brzmiała mniej więcej tak: "Według 64% Polaków, śmierć Papieża zmieniła nas na krótko – informuje Wprost". Z tego względu, że serwis internetowy tygodnika w tej chwili nie działa, szukam potwierdzenia tej informacji gdzie indziej. No, ale potwierdza to tylko moje słowa o tym, że jednak nie dla wszystkich Ojciec Święty był/jest autorytetem... Mając w pamięci choćby "pojednanie" kibiców Wisły i Cracovii, którzy jednego dnia wiązali szaliki w geście zgody, a po jakimś czasie znów walczyli między sobą, można takie słowa wszadzić między bajki. Sam jestem kibicem, jeżdżę z szalikiem na mecze Legii i chociaż zachowuję się spokojnie, postronni ludzie dziwnie na mnie patrzą. Ale wiem, komu mogę to zawdzięczać...

O! Właśnie znalazłem ten artykuł – lecz nie na stronach "Wprost", ale na Interii. W zasadzie jednak wszystko na ten temat napisałem, tak więc już od jutra postaram się komentować inne wydarzenia.
M. z W-wy
O mnie M. z W-wy

"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć. Podobnie jak ktoś, kto nie lubi pająków, nie musi leczyć się z arachnofobii." Wojciech Cejrowski, źródło - Onet.pl "Sprawiedliwość polega na tym, że dobrze powinni mieć ludzie, którzy umieją pracować lub myśleć – natomiast ci, co są głupi i na dodatek lenie, mają mieć bardzo źle!" (Janusz Korwin-Mikke) Warszawscy radni to największa bandytierka Każdy chciwie na publiczne pieniądze zerka Jak tak patrzę to cyniczni i złośliwi Głupi, pasożyty, insekter, nowotwór na organizmie żywym Radny kradnie zasada jest taka Synekura tego typu warta jest siusiaka Lub pipuni wszelkiej maści złodziei na stołkach Służba wasza temu miastu to kit na kółkach!" (El Dupa - "Prohibicja")

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka