Michał Szułdrzyński Michał Szułdrzyński
84
BLOG

Pierwszy cud Platformy?

Michał Szułdrzyński Michał Szułdrzyński Polityka Obserwuj notkę 72

Nie jestem fanem futbolu. Szczerze mówiąc nie oglądałem dzisiejszego meczu, pogrążony byłem w dyskusji z przyjaciółmi o kłótliwości prawicowego światka. Dotarł do mnie jednak sms z wynikiem meczu. Sprawdziłem - to prawda. Polska wygrała z Belgią. To bez wątpienia cud. Wygrała miłość, budowanie, spokój i porządek. Polscy piłkarze dokonali cudu, by pokazać, że Polacy zasłużyli sobie na lepszą Polskę. Dokonali cudu, by stać się godni nowego rządu. Dzielni chłopcy zafundowali na śląskim stadionie drugą Irlandię.

To z pewnością największe osiągnięcie gabinetu urzędującego od wczorajszego przedpołudnia. Jeśli kiedykolwiek źle myślałem o premierze Tusku, jeśli skrzywdziłem go w myśli, mowie, uczynku - biję się w piersi. Wszyscy pokażmy, że jesteśmy godni nowej ekipy!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka