Michał Paweł Strzelecki Michał Paweł Strzelecki
222
BLOG

Zimny Lech. Policzymy się?

Michał Paweł Strzelecki Michał Paweł Strzelecki Polityka Obserwuj notkę 23
Szanowni Czytelnicy,
 
kampania "Zimny Lech" Kompanii Piwowarskiej jest albo daleko idącym brakiem profesjonalizmu (wyszukiwarka internetowa zwraca pod tym hasłem żarty rysunkowe rodem z kostnicy datowane na połowę czerwca) albo czymś dotąd niespotykanym w polskim kręgu kulturowym -- drwiną z katastrofy narodowej.
 
Koncerny piwowarskie zatrudniają ze względu na duże budżety reklamowe najlepszych specjalistów z branży reklamowej, dlatego trudno uwierzyć mi w pierwsze wytłumaczenie.
 
W tej sytuacji ludzie, dla których katastrofa pod Smoleńskiem była tragicznym wydarzeniem, nie powinni pozostać bierni. Nie - zimnym draniom!  Nie pijmy Lecha i nie częstujmy nim naszych przyjaciół, dopóki firma nie usunie tych reklam. 
 
Policzmy się, ilu nas jest w tym kraju. Policzmy się w ich budżetach reklamowych, policzmy się w ich premii za wyniki kampanii. Prześlijmy tę propozycję dalej.
 
Z poważaniem,
M. 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Epilog:

 

Konserwatywnym liberałem, inżynierem, katolikiem, Polakiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (23)

Inne tematy w dziale Polityka