Michał Paweł Strzelecki Michał Paweł Strzelecki
184
BLOG

UOKiK tnie koszty?

Michał Paweł Strzelecki Michał Paweł Strzelecki Polityka Obserwuj notkę 0

UOKiK w czasach cięć wydatków na administrację uruchomił  telewizyjną kampanię reklamową "Wujka Staszka", gdzie informuje o możliwości dobrowolnego przyznania się do zmowy cenowej. Prezesów, do których może odnosić się zmowa cenowa jest pewnie za 100. Czy szef UOKiK nie mógłby ich zaprosić na herbatę i powiedzieć to samo?

Paczka herbaty Lipton Earl Grey - 100 szt. (22.99 zł)
Szcacunkowy koszt reklamy w TVN - dziesiątki tysięcy złotych

Czas ministra - bezcenny. Za wszystko inne zapłacisz ... pieniędzmi podatnika.
 

Konserwatywnym liberałem, inżynierem, katolikiem, Polakiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka