Na podbój Azji Na podbój Azji
1002
BLOG

Adam Machaj: Moja chińska odyseja

Na podbój Azji Na podbój Azji Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Adam Machaj vel Bolanren Dagougou, lat 32, Szczecinianin. Od czterech lat związany z Chinami. W latach 2009 – 2010 student języka chińskiego na Hunan University w mieście Changsha. Jest autorem bloga RAPORT Z PAŃSTWA ŚRODKA poświęconego biznesowi, kulturze, polityce, turystyce i życiu codziennemu w Chinach.Adam Machaj_1

 

Pewnego dnia t.j. jesienią 2006. roku kolega demonstrował mi działanie Skype’a łącząc się z przypadkowymi osobami z całego świata, używając przy tym mikrofonu i kamery internetowej. Po powrocie do domu zainstalowałem Skype na swoim komputerze i zacząłem sam próbować. Udało mi się połączyć z kilkoma osobami i zafascynowała mnie możliwość oglądania żywego obrazu z różnych stron świata... CZYTAJ DALEJ 

„Na podbój Azji” to nowy blog prowadzony przez Artura Kowalczyka i Karola Kowalczyka – wielkich zwolenników wykorzystywania globalizacji do zdobywania doświadczenia zawodowego i kontaktów na całym świecie. W relacjach i wywiadach autorzy skupiają się na możliwościach, jakie Azja daje młodym Polakom w kontekście studiowania, zdobywania doświadczenia, rozpoczęcia kariery zawodowej czy samego życia na tym niesamowitym kontynencie. Kontakt email: na.podboj.azji(malpa)gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie