latason latason
450
BLOG

apel o poparcie wniosku o dyskusję z blogerami

latason latason Rozmaitości Obserwuj notkę 65

Dostałem właśnie na pocztę info o zablokowaniu @dirtymana i wpis:

"witam
właściwie tytuł to i całe info jakie chce przekzać
pozdrowaśki "

 

Ok. co może zrobić jednostka w tym temacie - nie kojarzę autora infa /a może to wróg dirtymana, daje mi subtelny znak, że zaraz moja kolej do zablokowania..;), kojarzę dirtymana z kilku normalnych wpisów, to na pewno nie był "klimat dwuczłonowy", poza tym pomógł mi, kiedy nie kumałem, jak zamieszczać coś tam w kompie...więc wyskrobię:

apel do zarządu portalu:

O podjęcie tematu zwijania i blokowania, z uwagi na zupełny brak jasności odnośnie kryteriów tego typu prowadzonych działań.

Za podjęcie tematu uznać można by, nawiązanie dialogu z blogerami, najlepiej w formie rozplanowanej w czasie bieżącym - optymalnej formuły wymiany stanowisk, nawiązującej do demokracji bezpośredniej - a może w piątek?

Proszę po prostu zamieścić notkę z tytułem np. - "Dajemy wam forum do dialogu w sprawie zwijania i blokowania Wolnego Słowa" /na pewno będzie wyłapana - tam dostaniecie przykłady tej lipy/

A w podtytule tej  "kampanii reklamowej" / bo to jest jej gotowy scenariusz/ - możecie wpisać wówczas wiarygodnie hasło - ZALEŻY NAM NA NASZEJ NIE/ZALEŻNOŚCI - to działanie przyniesie wam punkty, za inwestowanie we wzrost wartości własnej marki... /bonus doradczy potraktujcie, jako gift w intencji wolnych mediów/

 

A jak z określonych względów macie ten temat w duuuużym poważaniu..., to nic się nie stało, zamieszcze tę notkę jeszcze raz i cztery razy - zawsze w piątek - dla przypomnienia problemu...

BLOGERZY jeśli popieracie sprawę, to dla osiągnięcia efektu synergii, wpisujcie do notki krótkie - popieram - /i nic więcej - bo to tylko słup ogłoszeniowy do zgromadzenia jakiegoś nacisku - jakiekolwiek inne wpisy będę usuwał w cyklu do 48h/ - sami możecie powielić tekst i robić to samo - zaapelować o poparcie i odpalać kolejne wcielenie notki co tydzień w piątek...

Jestem przy tym na 99% pewien, że akcja nie wypali ..../to wbrew zasadom efektywności działania ta niewiara, ale takie są realia - potraktujmy to, jako eksperyment medio/socjoznawczy :)

A jak wypali to super i coś dobrego zaistnieje. Poza tym, to nic nie kosztuje..:)

Osobiście nie znam @dirtymana - apel jest zainicjowany przypadkiem, a to już moc sprawcza - więc proszę o jego wsparcie

To wszystko co mogę zrobić, by mój wcześniejszy przekaz na temat walki z manipulacją był wiarygodny. Robię z zawodowym zastrzeżeniem kardynalnego warunku - powodzenie warunkuje dołączenie się do poparcia, istotnej części "kolorowych" autorów. Bez tego projekt nie ma racji powodzenia..

Ale co tam.. - z dystansem i do przodu! :)

latason
O mnie latason

"Mój numer to 1125...":) Jestem oldschoolowym prawicowcem w kapturze, lubię dresy adidasa i muzykę Run DMC ;) - skalpuję oszołomów i hipokrytów, nie troluję, tylko walczę z cenzurą i manipulacją... - która promuje proste opinie, bez odniesienia do faktów; analizy bez analizy i nadęte blebelele.. i to w przerwach wieloetapowych zawodów w pluciu jadem. Reprezentuję siebie sam - to partia "NPU". WYP3 - "Niczego to nie zmieni tylko wk...wi, przeciwko Wam realizuję lirykę pełną furii.." :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości