neosofista neosofista
207
BLOG

Jesień Średniowiecza, czyli czy wiecie po czym poznać, że PiS (niestety?) przegra wybory?

neosofista neosofista Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Po tym, że przestali rozumieć, że zaczęli wk...iać ludzi. I wk...ją coraz bardziej. Póki co - mnie przynajmniej, JESZCZE bardziej wk...ia PO i jestem wk...ony na nierozliczenie ich przez PiS. PiS niestety okazał się "za ch...owym biczem bożym" na te łajzy. Cóż - nie taki diabeł straszny, jak go malowali. (choć łudziłem się).

Jak tak sobie siedzę i czytam komentarze na Wykopie, na salon24 i gdzie indziej - i wiem, (wyczuwam to doskonale) że nie piszą tego antyPiSowskie trolle a randomowi wyborcy, - nawet ci, co zagłosowali na PiS, to PiS coraz bardziej się stacza... I nie chodzi mi o KOD, Konstytucję i inne takie. Raczej o projekty zw. z podatkami i opłatami. Pomysły na cenzurę internetu itd.

Z jednej strony mnie to martwi, z drugiej irytuje, a z trzeciej, mam coraz bardziej na to wyje...ne. Ale zrozumcie to Najmilsze Cwele z PiSu - że jak przeje...cie wybory, - a do tego zmierzacie! - to Was PO i .Nowoczesna zmasakruje! I słusznie! Więc odpier...lajcie dalej tę swoją manianę - a zobaczycie Jesien Średniowiecza!


Pamiętna scena od 1h 29 min. 5 s.: 

https://youtu.be/WOFk0PpG1EA?t=1h29m6s

neosofista
O mnie neosofista

Homo homini lupus est

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo