quwerty quwerty
168
BLOG

Porównanie stanu ciał ofiar zamachu w Smoleńsku,katastrof Mont Odile i Cranbrook

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

 Kartagina musi  zostać zburzona

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam (łac. „A poza tym sądzę, że Kartaginę należy zniszczyć”) – łacińskie wezwanie w republice rzymskiej z ostatnich lat wojen punickich. ... Uważał on, że Rzymianie nigdy nie będą mieli poczucia bezpieczeństwa i wolności, dopóki Kartagina nie zostanie zniszczona.

Kłamstwo MAK/Laska w sprawie Smoleńska 
musi być  zburzone.

Polska nigdy nie będzie w pełni niepodległa a Polacy nie będą mieli poczucia wolności,

dopóki  kłamstwo MAK/Laska o rzekomym wypadku lotniczym

- a tak naprawdę zamachu w Smoleńsku, nie będzie  wyjawione .


Katastrofa  samolotu Airbus A320  - lot  148 -  zderzenie ze zboczem góry  Mont Sainte-Odile;

prędkość ok. 350 - 400 km/h, znacznie większa  niż w  Smoleńsku

 ofiar śmiertelnych : 87

https://www.mjusticia.gob.es/es/ElMinisterio/OrganismosMinisterio/Documents/1292428314452-Airbus_crash__France.PDF

Medico-Legal Investigations of the Airbus

A320 Crash upon Mount Ste-Odile, France




image


- jak widać  straszna  fragmentacja  ciała

masakra

a ekipy ratownicze dotarły na miejsce katastrofy 4 godziny po niej;

..

 a przeżyło  9 osób

w tym 4 miały lżejsze  obrażenia !!

( sam  moment katastrofy  przeżyło zapewne nieco więcej  osób , które  zmarły  przed dotarciem służb  ratunkowych

Rescue workers battled freezing temperatures and violent winds through Monday night and all day today, attempting to reach survivors and recover corpses strewn through the forest.

Survivors said some victims were injured and called for help but could not be reached in the dark and cold. Rescuers took more than four hours to find the plane, hindered by bad weather and the fact that the airplane's radio beacon did not work.-

uratowani z katastrofy powiedzieli, że słychac było  wołania  rannych  o ratunek , ale nie można  było ich zlokalizować, ze względu  na ciemność  i niską temperature...

***

....w Smoleńsku, kilka minut po katastrofie nie widać nawet próby  szukania rannych !!!

 - obrażenia  dużej części ofiar były podobne jak w katastrofie na Mont Odile

jednak  wiadomo , że co najmniej 10 ciał nie miało  istotnych uszkodzeń twarzy i głowy .. choć niby samolot spadł w pozycji odwróconej

- Czy udało się zidentyfikować, jakie miejsca zajmowały te osoby , które nie miały  tych ciężkich  uszkodzeń głowy ?

czy obraz był podobny do tego hipotetycznego , przedstawionego niżej ?

image


https://www.salon24.pl/u/niegracz/1022363,wg-stanu-cial-tu-154-w-smolensku-nie-upadl-w-pozycji-odwroconej

Siergiej Amielin, były dziennikarz, docent Katedry Elektroniki i Techniki Mikroprocesorowej w smoleńskiej filii Moskiewskiego Instytutu Energetyki, nie pozostawia złudzeń:

Ciężki centropłat (do wagi jego metalowej konstrukcji doszło ok. 11,5 t paliwa w zbiornikach) w momencie uderzenia znalazł się w górze i przy zetknięciu z ziemią zmiażdżył znajdującą się pod nim kabinę pasażerską. Siła bezwładności przesunęła go do przodu – przejechał po przedniej części kabiny niczym walec, zgniatając to, co nie uległo zniszczeniu podczas upadku.

Pasażerowie znaleźli się między młotem a kowadłem – na dole ziemia, na górze ciężki centropłat.

Przy takim upadku (z przechyłem ponad 180 st.) nieuniknione było całkowite zniszczenie samolotu.

Do tego, z powodu uderzenia o podłoże częścią ogonową, pozostała część kadłuba spadła na ziemię płasko na plecy. Cienka blacha poszycia została zgnieciona, a ponadto całość przesuwała się, obracając. Jak wynika ze wstępnego raportu MAK, w chwili uderzenia o ziemię na obecnych na pokładzie mogło oddziaływać przeciążenie rzędu 100 g – zabójcze dla człowieka. Oprócz tego podczas rozpadania się konstrukcji samolotu pasażerowie w pierwszej kolejności odnieśli obrażenia górnych części ciała. Właśnie dlatego w katastrofie zginęli wszyscy uczestnicy feralnego lotu. Być może przy normalnym położeniu samolotu (nie na plecach) pasażerowie mieliby szansę przeżycia. Elementy zapewniające wytrzymałość kadłuba znajdują się bowiem w jego dolnej części. Natomiast lądowanie w pozycji odwróconej nie daje najmniejszych szans na pomyślne zakończenie” („Ostatni lot. Spojrzenie z Rosji”, Prószyński Media, Warszawa 2010).


taką  narrację  konfabulował  Sergiej Amielin..

.. tylko, że.

ponad 10 ciał, które nie miały  wyraźnych uszkodzeń  twarzy ani głowy, kręgosłupa szyjnego jednoznacznie  przeczy tej wersji; zresztą  Amielin w swej konfabulacji nie  zauważył, że  centropłat nie mógł zmiażdżyć  tylnej  części  kadłuba !!!


**  

Stan wraku a obrażenia  ofiar.

 O ile  obrażenia  ofiar  katastrofy na Mont Odile są przeważnie  cięższe niż te w Smoleńsku

to

zniszczenia samolotu są  mniejsze !!!

to zadziwiające, gdyż  prędkość  ( energia) zderzenia była o wiele  większa,

można to zobaczyc tu:

https://admiralcloudberg.medium.com/the-crash-of-air-inter-flight-148-analysis-13c361fb3d8e

zachował się cały, długi fragment kadłuba !!  w całej  objętości !!!


 zniszczenia  foteli są w katastrofie Mont Odile są o wiele  mniejsze !!

zachowały się  całe  rzędy  zespołów  foteli !!

podczas gdy w Smoleńsku nie zachował się ani jeden- wszystkie fotele są

 bardzo  zniszczone  i leżą  oddzielnie  - zostały  wyłamane  ze stelaży- wskazuje  to na działanie

 znacznie  większych  sił niż w katastrofie  Airbusa  A-320;

 wskazuje to że  w Smoleńsku  miał miejsce  wybuch i/lub inne  działania  osób  trzecich

- wyklucza to narrację MAK/Laska

zderzenia  o małej energii  ( tak je określił dr Maciej Lasek)


**

Cranbrook 1978   Boeing 727

impet zderzenia z ziemią większy niż wg narracji MAK/Laska  w  Smoleńsku

https://web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf


samolot rozpoczął  manewr go-around po przedwczesnym przyziemieniu, wzniósł się  na ok.  60m , po czym runął pod kątem 30 stopni do ziemi i w przechyleniu  90  stopni !

image

Stan ofiar:


2 pasażerów opuściło wrak przez  tylne drzwi  ewakuacyjne !!

image

( tylne lewe drzwi były wygięte w zderzeniu  i nie dało się ich otworzyć...

wystarczy porównać z masakrą w Smoleńsku .. gdzie zniszczenie tylnej  czesci  kadłuba było totalne , czyli na pewno nie wskutek zderzenia)

co prawda  ciężko było je otworzyć ,  ale  udało się

inni uratowani opuszczali wrak w miejscach  przełomów kadłuba;

 jeden  pasażer został wyrzucony z kadłuba w trakcie  zderzenia wraz z siedzeniem;


Zginęły  42 osoby ; 7 się uratowało w tym 2 tylko  lekkie obrażenia.

https://www.youtube.com/watch?v=BdswIuEpefw








 

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka