quwerty quwerty
144
BLOG

MAK sam podał na tacy dowód, że sfałszował parametry go-around; Smoleńsk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Duffla następuje wtedy, gdy losy wielu tysięcy ludzi znajdą się w ręku stuppy.

Stuppa oznacza pijane dziecko we mgle.

Kurt Vonnegut- Kocia Kołyska




    Od lat mamy  w Polsce  sytuacje MEGA-Duffli

- w sprawie postępowania  dotyczącego zamachu w  Smoleńsku.


a MAK sam się wyłożył;

image

 pokazuje to obrazkowo


aby każdy, nawet humanista artysta, sufrażysta, stenotypista,

wiejski czy chłopski filozof, konserwator powierzchni płaskich, asystent kierownika  saturatora

i pozostali

 mogli to ogarnać

Pokazuję stosowne fragmenty wykresu z anglojęzycznej  wersji raportu MAK;

 dlatego anglojęzycznej gdyż  ta ma najlepszą  rozdzielczość wykresów.

file:///C:/Users/user/Downloads/finalreport_eng-4.pdf


image

 i w  zbliżeniu:

image


w  punkcie wykreślonej przez MAK trajektorii, gdzie prędkość zniżania wynosi 6 m/s samolot znajduje się  23-24 m nad  ziemią... *)

... ale teren sie wznosi  a samolot potrzebuje min. 3,5 sek na wyrównanie lotu ( wg fachowych danych)..

 tu przyjąłem 3 sek w czasie których samolot przeleci ok 220 m

- Jaki więc jest faktyczny  zapas wysokości ????

- ok 13 m !!!


Nie ma fizycznej  możliwości aby samolot Tu-154  przeszedł przy takich parametrach na wznoszenie; potwierdzają to nie tylko  specjaliści rosyjscy  ale i sam dr Lasek.


dr Maciej  Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s.  Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!

Przy  prędkości  początkowej zniżania  6 m/s  byłoby to ok 25-30 m.


*) kłamcy smoleńscy jak np. asystent propagandowy profesora Artymowicza mgr  Michał Jaworski od lat wciskali  bywalcom Salonu  jakoby  Tu-154  już sporo wcześniej przed osiągnieciem wysokości ok. 20 m znacznie zmniejszył prędkość zniżania..

ale Was okłamywał

 podobnie bloger Gwant

który przynajmniej zamilkł , gdy zwróciłem mu na to uwagę


Fałszerze  z MAK jednak działali pod presją czasu i nie uniknęli ( na szczęście)  rażących błędów ..


sfałszowali trajektorię, tak aby wmówić narrację , że  nie wyszkoleni piloci pod presja sami  wlecieli w jar daleko przed pasem..

.. fałszerstwo  mogło wyglądać tak:


image


a to jakość  wykresu z wersji rosyjskojęzycznej

istotne jest to , że w odległości ok.3150 m fałszerze  z MAK zwiększyli prędkość zniżania - choć TAWS pokazuje inne wartości

i skierowali trajektorię  Tu-154  w jar...


image



image



**

image


i co na to  inwestigejtor?

image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka