Duffla następuje wtedy, gdy losy wielu tysięcy ludzi znajdą się w ręku stuppy.
Stuppa oznacza pijane dziecko we mgle.
Kurt Vonnegut- Kocia Kołyska
Od lat mamy w Polsce sytuacje MEGA-Duffli
- w sprawie postępowania dotyczącego zamachu w Smoleńsku.
a MAK sam się wyłożył;
pokazuje to obrazkowo
aby każdy, nawet humanista artysta, sufrażysta, stenotypista,
wiejski czy chłopski filozof, konserwator powierzchni płaskich, asystent kierownika saturatora
i pozostali
mogli to ogarnać
Pokazuję stosowne fragmenty wykresu z anglojęzycznej wersji raportu MAK;
dlatego anglojęzycznej gdyż ta ma najlepszą rozdzielczość wykresów.
file:///C:/Users/user/Downloads/finalreport_eng-4.pdf
i w zbliżeniu:
w punkcie wykreślonej przez MAK trajektorii, gdzie prędkość zniżania wynosi 6 m/s samolot znajduje się 23-24 m nad ziemią... *)
... ale teren sie wznosi a samolot potrzebuje min. 3,5 sek na wyrównanie lotu ( wg fachowych danych)..
tu przyjąłem 3 sek w czasie których samolot przeleci ok 220 m
- Jaki więc jest faktyczny zapas wysokości ????
- ok 13 m !!!
Nie ma fizycznej możliwości aby samolot Tu-154 przeszedł przy takich parametrach na wznoszenie; potwierdzają to nie tylko specjaliści rosyjscy ale i sam dr Lasek.
dr Maciej Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s. Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!
Przy prędkości początkowej zniżania 6 m/s byłoby to ok 25-30 m.
*) kłamcy smoleńscy jak np. asystent propagandowy profesora Artymowicza mgr Michał Jaworski od lat wciskali bywalcom Salonu jakoby Tu-154 już sporo wcześniej przed osiągnieciem wysokości ok. 20 m znacznie zmniejszył prędkość zniżania..
ale Was okłamywał
podobnie bloger Gwant
który przynajmniej zamilkł , gdy zwróciłem mu na to uwagę
*
Fałszerze z MAK jednak działali pod presją czasu i nie uniknęli ( na szczęście) rażących błędów ..
sfałszowali trajektorię, tak aby wmówić narrację , że nie wyszkoleni piloci pod presja sami wlecieli w jar daleko przed pasem..
.. fałszerstwo mogło wyglądać tak:
a to jakość wykresu z wersji rosyjskojęzycznej
istotne jest to , że w odległości ok.3150 m fałszerze z MAK zwiększyli prędkość zniżania - choć TAWS pokazuje inne wartości
i skierowali trajektorię Tu-154 w jar...
**
i co na to inwestigejtor?