Duffla następuje wtedy, gdy losy wielu tysięcy ludzi znajdą się w ręku stuppy.
Stuppa oznacza pijane dziecko we mgle.
Kurt Vonnegut- Kocia Kołyska
Od lat mamy w Polsce sytuacje MEGA-Duffli
- w sprawie postępowania dotyczącego zamachu w Smoleńsku.
a MAK sam się wyłożył;

pokazuje to obrazkowo
aby każdy, nawet humanista artysta, sufrażysta, stenotypista,
wiejski czy chłopski filozof, konserwator powierzchni płaskich, asystent kierownika saturatora
i pozostali
mogli to ogarnać
Pokazuję stosowne fragmenty wykresu z anglojęzycznej wersji raportu MAK;
dlatego anglojęzycznej gdyż ta ma najlepszą rozdzielczość wykresów.
file:///C:/Users/user/Downloads/finalreport_eng-4.pdf

i w zbliżeniu:

w punkcie wykreślonej przez MAK trajektorii, gdzie prędkość zniżania wynosi 6 m/s samolot znajduje się 23-24 m nad ziemią... *)
... ale teren sie wznosi a samolot potrzebuje min. 3,5 sek na wyrównanie lotu ( wg fachowych danych)..
tu przyjąłem 3 sek w czasie których samolot przeleci ok 220 m
- Jaki więc jest faktyczny zapas wysokości ????
- ok 13 m !!!
Nie ma fizycznej możliwości aby samolot Tu-154 przeszedł przy takich parametrach na wznoszenie; potwierdzają to nie tylko specjaliści rosyjscy ale i sam dr Lasek.
dr Maciej Lasek– W naszym raporcie zamieściliśmy rysunek pokazujący tę sytuację. Jaki byłby tor lotu przy prędkości zniżania 3,5 m/s, 5 m/s i 8 m/s. Przy 3,5 m/s przeniżenie wynosi tylko 10 m, ale przy 8 m/s już 50 m!
Przy prędkości początkowej zniżania 6 m/s byłoby to ok 25-30 m.
*) kłamcy smoleńscy jak np. asystent propagandowy profesora Artymowicza mgr Michał Jaworski od lat wciskali bywalcom Salonu jakoby Tu-154 już sporo wcześniej przed osiągnieciem wysokości ok. 20 m znacznie zmniejszył prędkość zniżania..
ale Was okłamywał
podobnie bloger Gwant
który przynajmniej zamilkł , gdy zwróciłem mu na to uwagę
*
Fałszerze z MAK jednak działali pod presją czasu i nie uniknęli ( na szczęście) rażących błędów ..
sfałszowali trajektorię, tak aby wmówić narrację , że nie wyszkoleni piloci pod presja sami wlecieli w jar daleko przed pasem..
.. fałszerstwo mogło wyglądać tak:

a to jakość wykresu z wersji rosyjskojęzycznej
istotne jest to , że w odległości ok.3150 m fałszerze z MAK zwiększyli prędkość zniżania - choć TAWS pokazuje inne wartości
i skierowali trajektorię Tu-154 w jar...


**

i co na to inwestigejtor?

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka