Oto on

zidentyfikowano dwa fragmenty grzbietu samolotu , których krawędzie nadal pasują do siebie !!!
gdyby samolot upadł w pozycji odwróconej w całości to te fragmenty byłyby zmiażdżone i porozrywane i nie dało by się ich razem złożyć
-Co teraz ?
1.Redaktorze Świerczek - Pan tak walczy o Prawdę ....
- Proszę pokazać to w TVN i zaprosić do skomentowania profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto.

zaprosić też osobę z tytułem naukowym z zakresu wytrzymałości materiałów i mechaniki.
2. TVN i TVP
_ Proszę zaprosić do studia dra Olivaresa z NIAR( połączyć się ze studia)
- pokazać mu to i zapytać?
- Panie doktorze jak się maja fakty, stan tego fragmentu grzbietu samolotu do tego, że Pan w raporcie podaje jakoby w sekcji 2 i 3
przeciążenia i to na poziomie podłogi (floor) sięgały 386 g
-czy wg Pana naprawdę po takim zderzeniu w pozycji odwróconej przy tego rzędu przeciążeniach krawędzie cienkiej blachy poszycia nie uległyby odkształceniu ??????
3. TV i TVP
Proszę zaprosić do TVN Prezesa PAN i/lub paru specjalistów z Uczelni z zakresu mechaniki i wytrzymałości materiałow i im ten obrazek pokazać;
niech skomentują...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka