Oto on
zidentyfikowano dwa fragmenty grzbietu samolotu , których krawędzie nadal pasują do siebie !!!
gdyby samolot upadł w pozycji odwróconej w całości to te fragmenty byłyby zmiażdżone i porozrywane i nie dało by się ich razem złożyć
-Co teraz ?
1.Redaktorze Świerczek - Pan tak walczy o Prawdę ....
- Proszę pokazać to w TVN i zaprosić do skomentowania profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto.
zaprosić też osobę z tytułem naukowym z zakresu wytrzymałości materiałów i mechaniki.
2. TVN i TVP
_ Proszę zaprosić do studia dra Olivaresa z NIAR( połączyć się ze studia)
- pokazać mu to i zapytać?
- Panie doktorze jak się maja fakty, stan tego fragmentu grzbietu samolotu do tego, że Pan w raporcie podaje jakoby w sekcji 2 i 3
przeciążenia i to na poziomie podłogi (floor) sięgały 386 g
-czy wg Pana naprawdę po takim zderzeniu w pozycji odwróconej przy tego rzędu przeciążeniach krawędzie cienkiej blachy poszycia nie uległyby odkształceniu ??????
3. TV i TVP
Proszę zaprosić do TVN Prezesa PAN i/lub paru specjalistów z Uczelni z zakresu mechaniki i wytrzymałości materiałow i im ten obrazek pokazać;
niech skomentują...